Luka Accident Hilang Dengan ESP Shaklee


Ni kisah Tahun 2013. Zaman kampus,terlibat dengan excident.. masa tu memang dah consume Shaklee. Tapi tak bape konsisten. Time ingat amek, kalau lupa saya skip makan Shaklee 😂

Lepas kejadian excident motor 2013, memang bibir luka tak bole makan benda keras. Akibatnya ESP Shaklee la hari-hari saya minum.

Alhamdulillah. 3weeks berlalu, luka yang doktor jangka makan masa 2-3 bulan nk fully recover, amek masa within a month je.

After that, saya amik Collagen Powder Shaklee. memang 👍
Sekarang rasa rugiii kalau sehari terskip vitamin 😂
-Niza Ahmad-


Pakar pemakanan pernah menyentuh terdapat pesakit-pesait yang menjalani pembedahan major dan sukar untuk makan selepas pembedahan. Badan mereka lemah dan tiada selera untuk makan.

Untuk kes-kes seperti ini mereka cadangkan pengambilan protein dari sumber lain iaitu dari kekacang soya atau soya dalam bentuk cecair yang mudah diperolehi.

Tersenyum sendiri saya. Memang sedia maklum yang protein soya Shaklee sangat sesuai diambil oleh para pesakit.

Penuh kebaikkan dan sesuai diambil oleh mereka yang sedang pulih dari pembedahan. Tak payah risau lagi pasal gatal-gatal atau bernanah di tempat luka pembedahan. Senang dihadam dan paling penting kaya dengan khasiat protein yang diperlukan.

Dengan ESP Shaklee, selain membekalkan protein untuk memulihan luka, ia juga membekalkan tenaga. Jadi badan pesakit tidak la lemah dan bantu mereka untuk lebih ceria.

Mereka-mereka yang dalam proses penyembuhan atau akan melalui pembedahan tak lama lagi boleh cuba amalkan ESP Shaklee.

Feedback dari pelanggan terdahulu amat positif. Bukan sahaja cepat sembuh tetapi tempat luka pembedahan tersebut pulih dengan cantik sekali. Kalau terus di amalkan, parut luka pudar dan tidak ketara.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk buat belian terus dengan Shaklee.




Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO


 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan