Ekzema Anak Hilang, Surirumah Nekad Join Ahli Shaklee


Harini lepas anta Faheem skool, saya pi COD sebotol Herbal Blend ke Kpg Pasir Puteh, Bachang (Melaka pun ada Pasir Puteh). Saya tak penah sampai tapi saya redah dengan Waze

Dalam Waze dan Google takda pencarian nama kampung ni; pelik ni. Saya minta akak tu check in share location wasap. Pun tak dapat exact lokasi. Daripada Bachang terlepas ke Batu Berendam. Pusing U turn, back turn semua dah buat. Alhamdulillah sampai juga ke lokasinya.

Memang kawasan kampung betul. Rumahnya macam 10x20 kaki aje. Hati dah syahdu dah tengok rumah camni. Dah macam dalam Bersamamu pulak saya tengok keadaannya. (Dalam hati ada taman keinsafan beb)

Saya bagi salam. Disambut akak dan anaknya umur 7bulan. Saya soal selidik dulu akak ni (bukan soalan polis lah) tanyakan keadaan anaknya yang sangat memerlukan Herbal Blend sampai sanggup tunggu saya hantar walau lambat

Muka anak itu licin bersih. Kaki je ada kesan ekcema yang digaru. Saya paham keadaan anak dan mak yang tak nak tengok anaknya derita excema. Saya turunkan beberapa tips yang master saya ajar (MIA lah). Dia kata dia pun ada pantang makan semua. Anaknya ekcema teruk sebelum ni sampai satu badan habis macam menggelupas kulit

Paling dia nak sangat Herbal Blend ni adalah sebab dalam banyak-banyak ubat dan krim dia cuba, alhamdulillah hanya Herbal Blend bantu bagi kebaikan pada anaknya. Luka ekcema jadi kering dan terus hilang bersih lepas dia guna 10 botol Herbal Blend sebelum ni!

Akak ni dah guna 10botol rupanya! Patut muka anak dia licin. Tinggal kat kaki aje
Dan dia selama ni beli kat Tangkak!
Wawawawa. Jauh tu. Abih camne jumpe saya? Tengok kat FB saya rupanya ada yang jual Shaklee kat Melaka (Rasa macam dah ramai kan SID Melaka, tetapi alhamdulillah saya terpilih)

Melihat keadaan anak dan rumah mereka sewktu saya berdiri depan mereka, kalau ikut hati nak bagi FREE aje Herbal Blend tu. Masa akak tu tanya berapa harga ni? Saya baru je nk sedekah sekali dia sambung,

"ada 2 botol saya nak 2 botol dan daftar ahli terus ya! Susah nak dapat ni sekarang. Kira jumlah ya saya bayar"

Saya gamam jap dan saya bagi lah total berapa kat akak ni
Saya masa tu rasa sangat respek kat akak ni sebab dia takda nak minta diskaun ke apa masa dapat tau harga dan dia ok je!
Dia masuk rumah bagi kat saya duit dalam gumpalan besar. Kenapa gumpalan besar? Sebab dia bagi saya duit RM 1
So boleh bayang? Orang susah ni tapi dia sangat appreciate produk yang bantu anak dia sihat. Untuk anak, mak ayah mesti korbankan

Maka harini terdetiklah hati saya yang sebenarnya masih ramai lagi memerlukan manfaat Shaklee. Orang senang ke orang susah ke, semua da masa sakit dan sihatnya. Dan ini tanggungjawab kami di #s2ufamilies untuk bantu sebar manfaat. InshaAllah kami akan teruskan.

Akak ni dah dapat testimoni power anak sendiri maka bolehlah saya polish untuk dia mula sebar manfaat dengan keluarga dan jiran-jiran sekitar kampung.Saya nak bantu dia berjaya pula dapat income sebab dia pun suri rumah. Suaminya driver lori dan apa saya nampak saya boleh bantu dia capai lebih baik. Sekarang dah boleh visualizekan VB orang lain pulak.
Ya, ditahap ini, kebahagiaan yang dirasai itu perlu kita kongsi dan bagi manfaat pada orang lain

Hanya sebab Herbal Blend, ia mampu memberi makna sangat mendalam buat saya. (Sharing daripada Master Firdhaus)

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk buat belian terus dengan Shaklee.





Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO



 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan