Anak-anak Lebih Berselera Makan, Tiada Sembelit, Susah Sakit, Fokus Belajar


Sebenarnya saya telah menggunakan produk Shaklee ini sudah 5 tahun. Dari Set Berpantang hingga lah ke set-set yang lain dan terus menjadi ahli pada hujung tahun 2016.

Jadual harian sebagai surirumah sangat memenatkan. Dengan karenah anak-anak yang makin membesar membuatkan kesihatan terganggu. Sering sakit-sakit badan, keletihan, makan tidak menentu dan sakit lutut. Saya pernah mengalami sembelit selama seminggu membuatkan saya risau.

Tanpa membuang masa, saya mengambil Set Detoks Shaklee yg terdiri daripada Alfalfa, Lecithin dan Herblax. 4 sekawan ini banyak membantu saya dalam masalah yang saya hadapi. Badan terasa lebih ringan, sakit-sakit badan berkurangan, sakit lutut pun makin elok. Alhamdulillah, ESP juga saya amalkan untuk sarapan saya yang lebih berkhasiat, kenyang dan untuk Milk Booster.

Kesihatan anak-anak juga saya tidak abaikan. Omega Guard, Mealshake dan Vita-C Chew untuk kesihatan mereka. Mealshake setiap pagi dalam sarapan mereka. Salah satu cara sarapan 'segera' untuk mereka. Omega Guard setiap kali sebelum tidur. Vita C Chew untuk tingkatkan sistem imun badan. Hasilnya anak-anak lebih berselera makan, tidak lagi sembelit, jarang sakit (kalau sakit cepat sembuh) dan lebih fokus dalam aktiviti harian mereka.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk buat belian terus dengan Shaklee.

 set kanak-kanak shaklee



Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO

 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan