17 Sebab Kena Join Ahli Shaklee Yang Anda Wajib Tahu


Bismillah. Apabila anda mendaftar sebagai membership Shaklee, ianya akan melayakkan anda mendapat peluang sebagai distributor dan seterusnya biznes leader (InshaAllah andai satu hari berjaya menjadi biz leader Shaklee)

Jadi mari kami kongsikan apakah kelebihan seorang DISTRIBUTOR Shaklee!

1. Mendapat harga ahli dengan untung runcit sebanyak 15-20% diskaun


2. Berpeluang mendapat bonus peribadi bermula dgn 5% sehingga 21% hasil daripada penggunaan sendiri / guna, berkongsi manfaat dan jual pada kenalan, keluarga


3. Mendapat promosi khas Shaklee untuk distributornya. Cycle baru ini Shaklee Malaysia telah mengatur pelbagai strategi promosi esklusif buat Pengedar Sah Shaklee.


4. Berpeluang hadiri talk, seminar anjuran Shaklee. Pengedar dapat menimba ilmu dari pakar kesihatan, pakar nutrisi setiap bulan melalui program ceramah yang diatur Shaklee.


5. Berpeluang menghadiri konvesyen kebangsaan Shaklee yang diadakan setiap tahun.Tahun ini Shaklee mengadakan dua Konvensyen, satu khusus buat Pemimpin Jualan yang telah berlangsung pada Februari yang lalu dan Konvesyen Nasional yang bakal berlangsung pada 29 April 2017 di Sunway Resorts. Pada konvensyen ini, pemimpin jualan diraikan dan diiktiraf oleh Shaklee dengan anugerah-anugerah khas.

6. Dijemput menghadiri kelas-kelas produk, dan kesihatan anjuran Shaklee setiap bulan di branch Shaklee berdekatan anda seluruh Malaysia.


7. Berpeluang menjadi seorang leader Shaklee!


Untuk point nombor 7, ini adalah untuk mereka yang serius berbisnes, dimana rata-rata kami pun dulu bermula sebagai distributor dan mula terjebak dengan biznes Shaklee apabila Shaklee mula diterima oleh kenalan dan keluarga. Hasilnya dari situ ia menjadi satu bisnes untuk kami dari rumah.

Apabila menjadi bisnes leader shaklee, anda berpeluang mendapat

8. Bonus Kepimpinan Shaklee sehingga 6 peringkat, iaitu Maksimum 21%.


9. Insentif Koordinator Shaklee Leader sehingga 1.5%


10. Car Bonus Program tanpa had. Shaklee memberikan Bonus kereta dalam bentuk wang tunai setiap bulan dan ia mengikut jumlah jualan kumpulan. Bonus ini tiada had, selagi mana anda membantu organisasi anda untuk maju dan membesar.


11. Peluang jelajah di dalam negara, luar negara dan UMRAH untuk Muslim Leaders. Bagi Tahun Fiskal baru 2017/18, Pengedar Shaklee berpeluang untuk menikmati:


👍 Shaklee Leader Retreats selama 3 Hari 2 Malam
👍 Shaklee Regional Incentive Trip ke Bangkok selama 4 Hari 3 Malam
👍 Shaklee International Incentive Trip - Mediterranean Cruise selama 8 Hari 7 Malam melawati 3 buah Negara Spain, France, Italy untuk melawat 6 bandar - Barcelona, Provence, Villefrance, La Spenzia, Civitavecchia dan Naples.
👍 Peluang istimewa diberikan kepada Pengedar Shaklee yang beragama Islam untuk memilih Kembara Umrah bersama Shaklee.

Ini kelebihan menjadi ahli Shaklee dan untuk realisasikan kelebihan itu, kumpulan #s2uFamilies di bawah Master Iffah Anuar dan Master Firdhaus Zulkifli akan membantu anda dengan

12. Berpeluang join support group di Whatsapp, Telegram dan Facebook.


13. Bimbingan Kelas marketing, sales, copywriting, social media,tips bisnes dan produk melalui Online medium.

14. Konsultasi Produk dan Kesihatan secara Online dan Offline.


15. Kelas/seminar secara Offline di seluruh Malaysia


16. Peluang sedut ilmu dari Leader dan Master-master hebat di s2u Families.


17. Konsultansi bisnes EXCLUSIVE 1-1. Janji sendiri mahu, kami membantu.



Nak daftar ahli Shaklee?

Anda boleh terus daftar 👇

 Daftar ahli Shaklee

Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan