Sijil Halal Shaklee 2017


Sijil Halal Shaklee 2017 | Alhamdulillah, dah dapat Sijil Halal Shaklee 2017 yang baru dan masih panas-panas lagi ni baru je download dari sistem online shaklee2u.com.my

Kami gembira dengan komitmen yang diambil pihak Shaklee demi menjaga hak pengguna muslim di Malaysia. Sijil ini diperbaharui setiap tahun dan untuk Sijil Halal Shaklee 2017 ini juga pun sama, sah sehingga 31hb Disember 2017.

Sijil Halal Shaklee 2017


Jangan terkejut pula bila tak nampak logo JAKIM. Shaklee adalah produk dari USA dan sijil halal ini dikeluarkan oleh Islamic Services of America iaitu badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM (boleh semak di www.halal.gov.my pada no 53)

Kenapa ISA dan Bukan HALAL dari JAKIM?
Bagi yang baru mengenali Shaklee dan buat pengetahuan semua, produk Shaklee dihasilkan di USA dan Shaklee mendapat kelulusan HALAL oleh Islamic Services of America (ISA). Samalah dengan kita di Malaysia yang ada JAKIM untuk mengiktiraf ke”HALAL”an sesuatu produk, di USA pula ada ISA dan beberapa badan yang lain untuk menjalankan kerja yang sama. Dan ISA ini diiktiraf oleh JAKIM. Shaklee (M) ada berkongsi sijil HALAL ini setiap tahun dan biasanya yang terbaru akan di upload pada FEBRUARI setiap tahun, dengan expiry datenya adalah 31hb Dec tahun tersebut.




ISA adalah satu badan yang mengawal selia status halal di Amerika dan mendapat pengiktirafan oleh JAKIM. Boleh rujuk di website halal Malaysia untuk mengetahui badan-badan halal antarabangsa yang diiktiraf oleh JAKIM.

Kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia
Selain mendapat sijil halal, produk Shaklee juga terbukti selamat dan semulajadi dimana ianya mendapat kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) / Facebook KKM.


Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).


 Alfalfa buy 1 free 1
 Lecithin buy 1 free 1



Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO



 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan