Set Detox Shaklee : Jerawat Hilang, Parut Pun Takda

Apa perasaan korang bila kulit muka korang ada masalah jerawat yang boleh kata kronik, tapi dalam masa SEBULAN je boleh jadi licin macam ni? Ohsem kan? Of course lah ohsemmm..

Nana yang haritu ada jerawat seketol dekat pipi pun dah rasa bersyukur sangat2 bila jerawat hilang.. Ini pulak kalau memang tengah ada masalah kulit.. Mesti happy sangat dapat hasil macam ni :)

Caranya? Yes, dengan SET DETOX SHAKLEE..

Dua supplement je yang sis ni amal, terus dapat hasil macam ni dalam masa sebulan..

Kalau lepas ni dia continue dengan ESP, VITAMIN C, VITAMIN E & KOLAGEN, confirm lepas ni memang terus kulit flawless glowing gebu tau 😊

Apapun, meh kita berkenalan dengan Set Detox Jimat ni

Herb Lax mengandungi daun senna yag berfungsi untuk mengelakkan sembelit kerana sangat bagus untuk kesihatan usus dan lancarkan sistem pencernaan. Semasa Detox Program, usus yang sesak dengan toksin dan bahan lain yang menyekat pergerakan usus akan cuba disingkirkan.




Selain daun senna, herblax juga mengandungi herba-herba terpilih untuk membantu pelawasan, elak sembelit dan meningkatkan kesihatan usus.

Alfalfa Complex

Kebaikan Alfalfa bantu untuk Detox Shaklee Style

Daun Alfalfa tinggi nutrien kerana akarnya yang panjang dan dalam, dapat menyerap pelbagai mineral. Alfalfa membantu melawan keasidan ( asid ) yang terjadi akibat toksin yang berlebihan dalam badan dan turut membantu menurunkan berat badan.

Kandungan klorofil dan nutrisi dalam Alfalfa Complex menjadikannya diuretik semulajadi iaitu agen penyahtoksin sejak turun temurun. Alfalfa juga bantu tingkatkan sistem penghadaman dan mengurangkan bau badan.

Kalau anda nak amek Set Detox yang lengkap pun boleh. Dengan Set Detox Lengkap ni, automatik anda akan jadi ahli dan diserap masuk ke dalam group support Detox yang mana dah ramai membuktikan Set Detox boleh menghilangkan jerawat serta menurunkan berat badan.

 Set Detox Shaklee



Anda berminat nak dapatkan harga PROMO bulanan bagi produk Shaklee? Ada cara mudah untuk dapatkan harga PROMO

 cara mudah dapatkan harga ahli shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,
Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: