Krim Herbal Blend Hapuskan Ruam-ruam Gatal


Assalamualaikum. Saya berkerja sebagai pereka grafik di sebuah syarikat swasta di Shah Alam dan kini menetap di Subang bersama isteri saya.

Saya ingin bercerita mengenai kisah saya menggunakan produk Shaklee iaitu Herbal Blend. Pada bulan lepas, ketika bercuti di kampung, saya dan abang pergi memancing ‘jenggo’ atau udang galah dengan menaiki bot.

Bila dah naik bot ni faham-faham lah, kena lah turun naik sauh kalau tak bot kita akan hanyut dibawa arus sungai. Saya ditugaskan menjaga sauh manakala abang pula sebagai ‘driver’ bot. Ini menyebabkan tangan dan keseluruhan badan saya basah lenjun setiap kali kami nak bertukar lubuk.

Pada mulanya saya tak jangka akan berlaku apa-apa pada tangan saya. Tapi setelah seharian memancing, tangan saya mula dijangkiti bintik-bintik ruam yang berair dan gatal.

Apabila pulang ke rumah, selepas mandi dan mencuci tangan, ruam-ruam di tangan tidak juga hilang malahan semakin gatal dan pedih. Isteri saya menyarankan saya menggunakan Herbal Blend untuk menghapuskan ruam-ruam tersebut. Saya tanpa ragu-ragu terus menyapu Herbal Blend pada tangan saya kerana saya sendiri pernah mengedit dan membaca ribuan testimoni power produk-produk Shaklee melalui Buku Himpunan Testimoni Supermom Shaklee Story yang pertama.

Setelah 2 hari menggunakan Herbal Blend, ruam-ruam di tangan saya terus mengecut dan mengering. Alhamdulillah, terima kasih Shaklee

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 Krim Herbal Blend



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan