Wanita Ini Berpuasa Dan Bertarawih 5 Hari Selepas Pembedahan


Subhanallah saya betul-betul terkejut, terharu dan bangga dengan rakan saya ni. Seorang pengamal tegar Shaklee. Lepas operation haritu Cip pergi melawat di hospital. Memang meja kat katil tu penuh dengan supplements Shaklee. Masa tu baru hari pertama lepas operate. Nampak masih lemah. Tapi dah mula bangun ke tandas.

Cip suggest supplements dan cara makan yang boleh kurangkan kesakitan luka di perut. Yang penting luka cepat sembuh, tiada jangkitan kuman dan cepat pulih tenaga. Cip doa rakan Cip cepat sembuh. Harini sembang-sembang masyaAllah, dia siap taraweh lagi bukan setakat berpuasa.
Malunya kita dengar.

Rupanya selepas amalkan set Ramadhan dan set sembuh luka operation tu, badan rasa kuat, dah boleh bangun berjalan. Bertenaga untuk berpuasa dan solat sunat tarawih walaupun bukan solat berdiri untuk penjagaan bahagian luka operation tu. Betul saya cakap.

Nak cepat sihat, nak cepat sembuh, badan mesti banyak cukuo zat. Cukupkan keperluan zat dalam badan anda, luka operation pun boleh cepat sembuh. Lepas operation pun boleh berpuasa dan rasa bertenaga.

Yang penting kena amalkan supplements yang betul, semulajadi, original dan tanpa bahan tambahan yang membahayakan kesihatan.

Saya pilih Shaklee kerana ia memenuhi kriteria semua ini. Kalau kawan saya boleh berpuasa selepas mengamalkan set ni, maknanya semua yang kurang sakit daripada ini mesti boleh berpuasa dengan mudah lepas ambil set ni.

Mari kita ikhtiar demi kesihatan dan supaya kita mampu beribadat dengan sempurna.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).

 set puasa shaklee



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan