Paras Kolesterol Turun Dengan Suplemen Shaklee


Cinta pertama saya dengan Shaklee bermula dengan set Kolesterol. Saya dikesan mempunyai paras kolesterol yang tinggi sejak sebelum berkahwin. Doktor menasihatkan saya untuk jaga pemakanan.

Apabila telah melahirkan anak, paras kolesterol jahat saya makin tinggi dan saya mula rasa selalu letih, sakit kepala,migrain teruk dulu, sampai tahap kena duduk dalam bilik gelap tanpa cahaya dan bunyi, juga jantung selalu berdebar-debar. Membaca maklumat bahawa bahayanya kolesterol tinggi ni sehingga boleh membawa kepada masalah jantung, strok buatkan saya tak senang duduk.

Saya mula risau. Saya pergi buat pemeriksaan Dan doktor menyuruh saya makan ubat kolesterol dan meminta saya makan selama setahun untuk dipantau. Saya enggan bergantung pada ubat sintetik.

Saya mencari alternatif dan bila pergi farmasi saya dicadangkan dengan suplemen semulajadi Shaklee. Ye. Saya memilih set kolesterol Shaklee. Lecithin + Alfalfa Complex adalah suplemen yang paling saya konsisten sehingga beberapa bulan saja dah menampakkan penurunan.

Kemudian saya tambah dengan Omega Guard dan Phytocol. Alhamdulillah kolesterol turun, kesihatan bertambah baik. Saya merasa lebih sihat dan bertenaga.

Syukur alhamdulillah.

Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik gambar di bawah untuk membuat pesanan atas talian (online).


 set kolesterol shaklee


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: