Bebas Dari Masalah Jerawat Batu, Period Tak Teratur dan Keputihan


Alhamdullilah dengan kesihatan yang Allah berikan, setakat hari ini saya tiada masalah kesihatan dalaman yang teruk, selain masalah luaran iaitu masalah JERAWAT yang banyak di muka.

Saya memang bukan jenis suka mengunakan produk kecantikan atau krim-krim yang banyak dijual dipasaran sebab saya takot kulit muka semakin teruk. Saya cuma menggunakan pencuci sabun susu kambing untuk membersihkan muka dan compact powder jer bila kuar rumah.

Saya terjebak dengan vitamin Shaklee nie kerana saya selalu google tentang jerawat, banyak mengatakan sekiranya jerawat banyak ni badan kita banyak toksin dan perlu detoks. Detoks ada banyak jenis jadi saya memilih untuk detoks dengan vitamin sebab berbentuk tablets dan mudah untuk ditelan, jadi saya memilih vitamin shaklee untuk buang toksin dalam badan.

Sejak dari itu saya mengambil vitamin Alfalfa, Vivix, Vitamin C, GLA Complex, Garlic Complex secara konsisten, bersama 3 liter air putih. Saya mengambil 10 biji Alfalfa, 6 biji Vitamin C, 2 biji GLA Complex dan 1 sudu tea Vivix dalam sehari.

Selepas 2 minggu pengambilan ia memang memberi kesan yang menakjubkan, jerawat berkurangan dan paling best dapat bonus lain iaitu badan semakin bertenaga, ringan tidak merasa letih dan paling best period teratur serta keputihan tiada.

Saya amat berpuas hati dengan kesan pengambilan vitamin dari Shaklee. Sehingga sekarang saya masih mengamalkan vitamin Shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan. Vitamin ni bila sakit pun boleh diambil. Vitamin ni bukan ubat, ubat kita makan apabila sudah atau semasa sakit, tetapi vitamin perlu dan lebih baik diambil sebelum jatuh sakit.

Walaupun saya tiada sakit yang terok tapi saya perlu pelihara
kesihatan sebagai pencegahan supaya tidak sakit, Sebab bila dah sakit kita terpaksa bergantung dengan ubat. Bagi saya melabur untuk vitamin adalah lebih baik dari terpaksa melabur untuk menanggung kos hospital dan ubatan.

Alhamdulillah.. Yeahhhhhhhh sekarang saya bebas dari semua masalah kesihatan.

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. kalau istiqamah insya allah pasti dpt kulit yg diidam idamkan...

    BalasPadam