Offer Shaklee Bulan April 2016


Bismillah. Alhamdulillah. Akhirnya kami berkesempatan untuk update entri blog sempena dengan offer April 2016 yang sangat menarik sekali untuk direbut oleh setiap ahli dan pelanggan Shaklee. Bagi bulan April 2016, terdapat beberapa produk yang terpilih sebagai promosi Shaklee bulan ini.

1. Omega Guard



Antara keistimewaan Omega Guard berbanding asid lemak omega 3 yang lain di pasaran adalah:

a. Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.

b. Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.

2. Vita-C Sustained Released



Antara keistimewaan Vitamin C Shaklee berbanding vitamin c lain di pasaran adalah:

a. Teknologi Sustained Released
Sustained Release Vita-C merupakan vita-C semulajadi pertama didunia yang bertindak secara “Sustained Release”. Iaitu pelepasan vitaminc secara perlahan-lahan dan berterusan setiap 5 jam dalam tempoh 24 jam. Di mana setiap 5 jam sebanyak 100mg daripada 1 bij tablet (mengandungi 500mg Vitamin C) yang bersamaan 7 1/2 biji oren dilepaskan ke dalam badan.

b. Mengandungi Bioflavonoid
Sustained Release Vita-C & Chewable Vita-C Plus membekalkan ‘bioflavonoid’ dalam jumlah seimbang iaitu 120mg. Bioflavinoid adalah aksesori nutrisi yang membentuk asid askorbik atau vitamin C complex. Bioflavinoid hanya boleh didapati dalam buah-buahan asli dan tidak diperolehi dalam vitamin C sintetik.

Aksesori nutrisi ini membantu mengurangkan kanser, penyakit kardiovaskular, osteoporosis, dan memberi faedah-faedah kesihatan lain seperti antibakteria, antivirus, anti-radang, antioksidan dan kadang-kadang digunakan sebagai anti alergenik.

Harga Promosi Omega Guard dan Vita C

Kedua-dua Omega Guard dan Vita C boleh didapati bulan ini dengan:

Omega Guard beli 6 Percuma 1: RM864 dengan PERCUMA keahlian seumur hidup, PERCUMA pos dan bonus bernilai RM33.
Omega Guard 5% Diskaun untuk 2 botol: RM276

Vita C SR Beli 6 Percuma 1: RM588
Vita C SR 5% Diskaun untuk 2 botol: RM186

3. Vitalea For Kids

Dengan harga yang pada saya berbaloi, memang selalunya saya beli set ini (3 percuma 1) setiap 2 bulan. Harga 3 percuma 1 cuma RM353 sahaja.

4. Set Detox



Bersempena dengan kempen detox yang Shaklee telah lancarkan, Shaklee memperkenalkan Set Detox yang boleh dibeli daripada pengedar anda.

Set ini mengandungi:

Vivix
DTX Complex
Herblax
Peppermint Ginger
Alfalfa (L)

Set ini boleh didapati pada harga RM874.50 dengan PERCUMA keahlian seumur hidup, PERCUMA pos dan bonus dimasukkan ke dalam akaun anda bernilai RM33.


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : umi.ahliyasah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan