Promosi Shaklee Bulan Januari 2016


Selamat tahun baharu 2016 untuk semua! InshaAllah saya doakan semua yang membaca blog ini akan dilimpahkan rezeki dan rahmat senantiasa oleh Allah SWT untuk sepanjang tahun ini. Malah pihak Shaklee sendiri buat promosi produk yang sangat hebat untuk permulaan tahun ni iaitu Vivix, Zinc Complex dan Multivitamin Vitalea for kids.

Promosi Shaklee Januari 2016

1) VIVIX
VIVIX mengandungi antioksidan (Resveratrol & campuran polifenol) yang sangat pekat dan mampu memberikan impak hingga ke peringkat sel-sel. Resveratrol di dalam VIVIX Shaklee telah dibuktikan mampu untuk melindungi dan juga membaikpulih sel-sel tubuh kita daripada sebarang kerosakan. Selain daripada melambatkan proses penuaan dan kerosakan sel, risiko untuk mendapat pelbagai penyakit juga dapat dikurangkan, insyaAllah. Bukan itu saja, VIVIX Shaklee boleh dijadikan suplemen sebagai sokongan nutrisi kepada mereka yang mengalami masalah kesihatan seperti diabetes, kanser dll. Yang ingin berhenti merokok dan jadi lebih sihat pun sesuai amalkan Vivix.

Bagi yang inginkan suplemen yang compact untuk kesihatan menyeluruh, VIVIX lah yang paling sesuai untuk diamalkan setiap hari ; cukup hanya dengan satu sudu teh sahaja. Rasanya pun sedap, seperti jus buah yang sangat pekat.

Beli 6 PERCUMA 1!
Beli 2 dapat diskaun 5% (“YES” TWINPACK)!

2) ZINC COMPLEX
Membekalkan zink, antara mineral penting untuk memelihara kesihatan lelaki dan wanita secara menyeluruh. Ramai yang mengamalkan Zinc Complex untuk tujuan seperti kesihatan rambut dan kuku (terutama masalah rambut gugur, membantu mempercepat penyembuhan luka (terutama di kalangan ibu-ibu yang baru bersalin atau mereka yang menjalani pembedahan), menguatkan sistem imun. ,meningkatkan kesuburan lelaki, meredakan jerawat, dll.

Beli 3 PERCUMA 1!

3) Vita-Lea for Children Buy 3 FREE 1 !
Multivitamin lengkap yang boleh dikunyah dan sesuai diberikan kepada anak-anak bagi memenuhi keperluan nutrisi harian mereka.

4) Promosi YES PACK yang menawarkan diskaun 5% daripada harga biasa buat semua ahli. Disebabkan permintaan hangat, Shaklee telah memanjangkan tawaran untuk empat YES Wellness Pack seperti di bawah. Memang sangat berbaloi dan menjimatkan!

Terdapat EMPAT set istimewa dalam YES Wellness Pack ini.

Healthy Prenatal (Set Ibu Hamil): untuk ibu mengandung/ibu hamil






Healthy Postnatal (Set Ibu Bersalin dan Menyusukan Anak): untuk ibu-ibu bersalin, berpantang dan menyusukan anak

Healthy Fitness (Set Kurus) : untuk pengurusan berat badan yang sihat
*Anda bebas memilih mana-mana dua perisa Cinch Shake Mix yang diminati; perisa Coklat, Vanilla ataupun Latte

Healthy Young Living (Set Awet Muda) : untuk memelihara kesihatan dan juga antipenuaan (cegah penuaan terlalu awal)



Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan