Testimoni BP Turun Dengan Set Darah Tinggi Shaklee

Untuk Kak Z, mula-mula bukanlah nak treat sangat darah tinggi beliau, pada permulaan lebih kepada nak treat resdung beliau dan anak-anak.

Untuk resdung beliau ambil set basic sahaja: Vita C SR Plus, Alfalfa Complex dan ESP. Semua ni beliau share bersama-sama anak-anak beliau.

Disebabkan Kak Z ada darah tinggi, saya tak sarankan beliau ambil Alfalfa Complex (ada kesan memekatkan darah).

Jadi beliau hanya ambil Vita C SR Plus dan ESP. Ini berlaku sejak hujung bulan Ogos 2014.

Hasil pengambilan set suplemen Darah Tinggi Shaklee tersebut, kata beliau

1. Beliau checkup baru-baru ini menunjukkan BP kini 130/70. Penurunan yang agak banyak sebenarnya. Lega saya dengar. Ubat doktor pun beliau kadang-kadang ambil je sekarang, skip yang banyak. Saya nasihatkan beliau rujuk dengan doktor jika boleh proceed dengan Shaklee tanpa ubat.

2. Resdung – beliau tak perlu lagi ambil ubat untuk resdung, tiada lagi bersin-bersin di pagi hari. Ini sama dengan anak-anak beliau. Semua yang menghidap resdung pun dah tiada simptom resdung sekarang. Anak beliau cuma ambil ESP sahaja.

3. Fibroid – beliau ada fibroid dan memang selalu sakit di ari-ari. Baru-baru ini beliau beritahu sakit dah kurang.


Cara Turunkan Darah Tinggi Dengan Shaklee

Untuk kes darah tinggi, anda mempunyai beberapa pilihan sebenarnya.

1. ESP
ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk di dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Ia turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral.
Terdapat 2 kajian menunjukkan pengamalan ESP dan Vitamin E serentak merendahkan sehingga 40% LDL (kolesterol buruk) yang membawa risiko darah tinggi dan sakit jantung.

4 kajian menunjukkan ESP menghalang LDL (kolesterol buruk) dari teroksida bagi mengelakkan risiko strok dan arteri tersumbat yang membawa kepada sakit jantung.

2. CoQHealth
Kandungan CoQ Health adalah CoQ10 yang penting kepada badan kita. CoQ10 adalah bahan yang didapati secara semulajadi dalam tubuh bagi membantu menukarkan makanan kepada tenaga.

Beberapa kajian klinikal yang melibatkan jumlah beberapa individu di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah.
Walau bagaimanapun, ia mungkin mengambil masa 4 – 12 minggu untuk melihat apa-apa perubahan.

Dalam satu analisis, selepas membuat 12 kajian klinikal, penyelidik membuat kesimpulan bahawa CoQ10 berpotensi untuk menurunkan tekanan darah sistolik sehingga 17 mm Hg dan tekanan darah diastolik sebanyak 10 mm Hg, tanpa kesan sampingan yang ketara.

3. Omega Guard
Omega Guard membantu mengekalkan tekanan darah normal, mencegah salur darah daripada tersumbat, mengelakkan strok, dan mencegah pembekuan darah dalam badan.

4. Garlic Complex
Mengawal jangkitan, menurunkan tekanan darah, menurunkan kolestrol dan memelihara kesihatan selular. Garlic Complex dapat mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini merupakan antara penyebab tekanan darah tinggi meningkat.
Omega Guard dan Garlic Complex bantu turunkan tekanan darah tinggi.

5. Vivix
Satu kajian baru-baru ini yang disiarkan dalam Jurnal Gerontologi: tekanan darah. Polyphenols Sains Biologi seperti resveratrol dalam Vivix boleh membantu dengan tekanan darah yang boleh membantu mencegah strok.

Bagaimana?

Dengan meningkatkan aktiviti enzim yang dipanggil manusia oksida nitrik endothelial synthase yang kemudiannya menghasilkan nitrik oksida-ejen yang meluaskan saluran darah dan kawalan tekanan darah .

Tekanan darah tinggi, juga dikenali sebagai tekanan darah tinggi, boleh membawa kepada serangan jantung, kegagalan jantung, strok dan kegagalan buah pinggang.


Nak menikmati discount 20-30% harga produk?

Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup


PENJIMATAN OFFER OMEGA GUARD ===============================

Retail Price rm864.96
Beli 6 dapat 7 botol
Free 1 botol rm144.20
Free postage rm10
Free Keahlian rm69
Bonus Next Month rm5+.++
Retail Profit rm1++.++


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Produk Shaklee?

Saya perunding bertauliah anda

Umi Nazrah
Pengedar Sah Shaklee
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_shaklee
PM kami di
www.facebook.com/messages/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


0 comments:

Catat Ulasan