11 Offer Untuk Ahli Shaklee Bulan Oktober 2015 Ni !!

[PENDAFTARAN AHLI SHAKLEE]

Terbuka kepada sesiapa saja yang berumur 18 tahun ke atas yang belum menjadi Ahli Shaklee.

Apa yang untung jadi ahli?

Boleh beli produk offer bulanan mahupun offer tergempaq dengan harga PROMO !!


Selain tu, bulan Oktober ada 11 offer daripada Shaklee untuk ahli nya.

Amacam? Gempak kan

1. Promo GLA Complex (women pick)

GLA Complex

Gabungan Minyak Borage, Minyak Bunga Matahari dan Vitamin E

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan

Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid. *

Sumber : Fann YY, Chapkins RS.Importance of dietary gamma-linolenic acid in human health and nutrition. Journal of Nutrition. 7998;128:1411-1414

Fungsi GLA Complex SHAKLEE

*Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
*Membantu meningkatkan kesuburan
*Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
*Membantu dalam menangani menopus
*Menguatkan kuku dan rambut
*Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
*Membantu menangai ekzema
*Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
*Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
*Menguatkan imuniti tubuh
*Memperlahankan proses penuaan
*Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
*Mengawal kencing manis dan darah tinggi
*Mengawal kolesterol
*Untuk fungsi saraf

SIAPA YANG MEMERLUKAN GLA?
👉GLA sangat diperlukan oleh semua kaum hawa samada yang telah berkahwin atau tidak.
👉GLA diperlukan bagi golongan wanita yang menghidap Pre Menstrual Syndrom atau PMS.
👉GLA sangat diperlukan oleh pengidap arthritis rheumatoid dan eczema dan mereka yang menghadapi masalah kencing manis serta mereka yang bimbang dengan lebihan berat badan.

English Primrose Oil (EPO) vs. Borage Oil (GLA Complex Shaklee)

Ramai yang bertanya tentang produk EPO Shaklee, mendorong saya untuk berkongsi tentangnya. EPO atau English Primrose Oil, dibuat dari sejenis bunga bernama English Primrose, sekian lama digunakan untuk menyelesaikan masalah wanita dan sakit sendi. Hinggakan nama EPO disalah-sangka sebagai nutrien macam DHA, EPA, etc. EPO sebenarnya minyak dari bunga english primrose.

Dalam minyak english primrose EPO ni mengandungi GLA (gamma-linolenic acid) dan minyak inilah yang berguna untuk selesaikan beberapa masalah tersebut. GLA ini juga terkandung dalam bunga borage yang digunakan sebagai bahan utama dalam GLA Complex Shaklee.

Perbezaan English Primrose Oil dengan Borage Oil?

Jadi, apakah perbezaan antara EPO dengan borage oil? Borage oil mengandungi GLA yang lebih tinggi dari EPO iaitu sebanyak 25% berbanding 10% GLA dalam EPO.

Kelikatan GLA yang lebih tinggi terbukti lebih baik untuk membantu dalam beberapa masalah kesihatan seperti PMS, arthritis, malah ekzema.

Bukan itu saja, GLA Complex Shaklee mengandungi Vitamin E dan minyak biji bunga matahari yang kaya dengan asid lemak Omega-6. Daun borage juga dikatakan galactogogue yang bagus (dalam GLA Complex Shaklee bukan daun, tapi biji bunga borage).

Borage oil juga digunakan pada akhir kehamilan untuk mematangkan serviks.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Tidak digalakkan bagi wanita hamil.


2. Promo Omega (favourite kurus, minda, kolesterol)

Produk Omega Guard dari Shaklee ini mengandungi Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan Asid Eikosapentanoik (EPA) yang merupakan asid lemak yang ditemui dalam ikan laut dalam. Haa, kenapa ikan laut dalam? 

Kerana ikan dari sini mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi iaitu EPA dan HDA.

Dan apa kepentingan kita untuk mengambil Omega?

EPA dan HDA dalam Omega boleh merendahkan lemak dalam darah, menurunkan pengumpulan platlet darah dan melambatkan pembentukan thrombus, merawat penyakit lelah dan alahan kulit dengan berkesan

Ini semua juga dapat membantu untuk mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang boleh diperolehi dengan mengambil Omega Guard.

Apa best nya Omega Guard Shaklee?

Setiap hidangan Omega Guard (satu kapsul lah) mengandungi 1000mg asid lemak Omega 3 termasuklah khasiat yang disebutkan diatas.


3. Promo Vitalea Multivitamin Kids

7 sebab saya beri anak-anak saya Vitalea Kids Shaklee :

1. Kandungan dengan formula yang diperbaharui dan ditambah baik berbanding dengan Vitalea Kids yang lama.

18 Jenis Vitamin dan Mineral yang mereka perlukan
100% Vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 Jenis vitamin B.
Kalsium, magnesium, zink , cooper dan pelbagai mineral lain.


2. Menggunakan pemanis semulajadi Xylitol yang tooth friendly. Ia tidak menyebabkan kerosakan gigi.
3. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.
4. Bebas gluten maka, selamat untuk kanak-kanak yang A lah Gluten.
5. Didatangkan dalam perisa anggur yang sangat sedap,memang disukai anak-anak.
6. Multivitamin kanak-kanak terbaik di pasaran. Jumlah nutrien yang lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak. Ia juga mudah dan pantas diserap badan.

Lihat Perbandingan Multivitamin & Multimineral keluaran Shaklee dengan keluaran beberapa syarikat lain.


7. Sangat sesuai untuk kanak-kanak berusia 4 hingga 12 tahun. Terutama bagi mereka yang susah makan sayur-sayuran dan buah-buahan.
Ada tak pilihan lain selain Vitalea untuk kanak-kanak ?

Gambar di atas adalah nilai kesemua makanan yang bersamaan dengan 2 tablet vitalea untuk kanak-kanak.

Mampukah anak-anak kita makan ? Mampukah kita menyediakan semua ini setiap hari ?

Mana lebih jimat kos 2 tablet Vitalea untuk kanak-kanak atau semua makanan di atas ?


4. Promo Vita-E buy 1 free 1 (1st time beb)

Ni clearance sale yang Shaklee buat. Siapa yang cepat, dia yang dapat tau !!

Perbezaan Vitamin E Shaklee Dan Vitamin E Biasa

Vitamin E Shaklee:
~ Bersumber semulajadi
~ Pada label ada huruf 'd' (ini bermakna ia adalah sumber asli)
~ Lebih mudah diserap oleh badan
~Vita-E Complex Shaklee Kini Ditambah Grape Seed •

Kebaikan ekstrak biji anggur(Grape seed)
1. Mengandungi bioflavonoids yang menguat dan melindungi sel hidup dalam tubuh.

2. Bahan aktifnya adalah procyanidin

3. Super anti-oksidan iaitu 20-50 kali lebih efektif berbanding antioksidan biasa seperti vitamin E, vitamin C, dan beta carotene.

4. Ekstrak biji anggur mengandungi pelbagai manfaat kesihatan , mengandungi bahan2 seperti protein, karbohidrat dan lipids (lemak baik).

5. Anti penuaan
*Procyanidins dalam biji anggur yang membantu melindungi tubuh daripada penuaan pramasa dengan cara meningkatkan level vitamin C dan menyingkirkan toksin daripada tubuh.
*Procyanidins akan mengikat dengan kolagen dalam tubuh untuk mempertingkatkan kesihatan sel kulit dan elasticity kulit menjadikan anda semakin remaja.
*Procyanidins melindungi tubuh dari kerosakan akibat pendedahan terhadap cahaya matahari yg mana juga akan mencegah penuaan kulit pramasa.
*Procyanidins juga memperbaiki penglihatan, memperbaiki kesihatan arteri, dan tisu tubuh (seperti jantung) dan fleksibeliti sendi. Ia membantu mencerahkan wajah, mempercepatkan baik pulih luka, menguatkan kapilari dan vena, yg mana akan memperbaiki sistem peredaran darah dan kesihatan jantung.

6. Anti inflammatory (anti pembengkakan), anti arthritic and anti allergic activities, memakan radikal bebas, menghalang kerosakan akibat sinar UV.

7. Anti-carsinogenic (anti kanser) dan agen anti-tumor

8. Resveratrol - secret ingredients dalam grape seed •Manfaat serupa procyanidins juga mempunyai keupayaan untuk membantu proses otak berjalan dengan efektif ( neuroprotectives capabilities

~ Didatangkan dengan selenium.Selenium adalah unsur surih yang amat penting untuk fungsi system imun. Fungsi semulajadi selenium di dalam tubuh adalah di dalam memudahkan glutanione, satu enzim yg melawan radikal bebas. Selain meningkatkan system imun, selenium menolong meningkatkan elastisiti kulit dengan cara melawan radikal bebas yg boleh merosakkan kolagen kulit. Oleh itu, produk yg mengandungi selenium dipercayai sangat membantu utk melawan dan mencegah kanser terutamanya kanser payudara dan kanser prostat.

~Vitamin E dan Tocopherol
Vitamin E sebenarnya adalah kombinasi beberapa bentuk berbeza- 4 tocopherol dan 4 tocotrienols. Banyak supplement diet mengandungi alpha tocopherol drpd vitamin E. Gamma tocopherol adalah bentuk utama vitamin E dlm makanan, menentang radikal bebas yg berbeza dlm tubuh drpd alpha tocopherol dan mempunyai kesan anti-imflammatory yg lebih baik. Mixed tocopherol dalam Vitamin E Shaklee adalah kombinasi baik antara lain-lain tocopherol yang wujud dalam alam semulajadi. Adalah penting untuk mengambil vitamin E dengan bentuk yg berbeza ini termasuk aras yg tinggi bg kedua2 jenis tocopherol.

Vitamin E Biasa :
~ Vitamin Sintetik
~ Pada label ada huruf 'l' (ini bermakna sumber tiruan atau sumber kimia)
~ Kebiasaan jenama lain tanpa selenium.Jadi fungsi vitamin E tidak dapat diserap oleh badan , ini akan menyebabkan toksik kemudian hari dan penyebab kepada wujudnya abnormal sel dalam badan untuk jangka panjang.


5. FREE multivitamin Vitalea*
6. 5% Off Vivix Twin Pack
7. 5% Off Prenatal Pack
8. 5% Off Postnatal Pack
9. 5% Off Weight Management


10. FREE Pack Bonanza 2


11. WinBack Promo 50% off*

RM0.00 Shaklee: Dah lama anda tidak beli dengan shaklee. Promo beli 1kali ESP or SR Vita C @ 50% disc. Panggillah Cust Serv Shaklee utk beli. 0356223188. TQ


Yang terakhir adalah peluang untuk ahli berpangkat Supervisor untuk menikmati percutian PERCUMA yang ditaja sepenuhnya oleh pihak Shaklee !!


Menarik kan offer dan peluang Shaklee?

Jadi pada anda yang dah lama makan produk Shaklee, yang dah lama kunpul point bagi UV pada orang tu (ooppsss!), mungkin bulan ni adalah bulan yang tepat untuk anda mendaftar sebagai ahli Shaklee 😁


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Saya perunding bertauliah anda

Umi Nazrah
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_shaklee
PM kami di
www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


0 comments:

Catat Ulasan