Pabila Lenovo S930 rosak ketika offer ESP Shaklee!


Terasa kekok bila kena guna semula telefon Nokia lama. Haha. Yang pastinya takda Whatsapp dalam telefon Nokia ni. Hehe. Yang ada hanyalah Opera Mini sahaja. Tapi tu tak mematahkan semangat walaupun agak penasaran dibuatnya. Kena sabar dan tabah, teruskan jugak penggunaan telefon Nokia untuk kembali sharing manfaat dan kebaikan produk Shaklee pada orang ramai.

Masalah Lenovo S930 saya adalah pada tempat charge nya. Tak boleh nak cas secara direct. Kalau guna cas external lak, tak boleh jugak. Akhirnya terpaksa akur hantar Lenovo ke bengkel.

Tapi kena redakan jugak hati bila mana ada offer ESP daripada Shaklee. Fuhhh! Hot produk di dalam Shaklee yang mana dah wujud sejak 54 tahun lepas. Hari pertama offer ESP, dah ada permintaan yang tinggi. Ternyata produk ni berdiri dengan keberkesanannya yang tersendiri. Sebab tu ramai yang puas hati dan pasti repeat order serta join ahli. Hehehehehe


Berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.



Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. adoiii memang tak senang duduk la dah kalau takleh wassap. salah satu tempat cust selalu bertanya. moga lenovo tu cepat la sihat

    BalasPadam