Promosi Februari 2015 untuk Pesakit Sendi, Ibu Yang Prihatin dan Para Pekerja 8-6 Yang Mudah Penat


Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Alhamdulillah akhirnya berkelapangan untuk menghebahkan mengenai promosi Februari kepada semua. Bulan ni ada promosi untuk 4 produk iaitu Multivitamin Dewasa Vitalea, Multivitamin Kanak-kanak Vitalea for Childs, Ostematrix (Cal Mag) dan Advanced Joint Health Tablet.



Apa kelebihan setiap produk promosi bulan ni?

Vita-Lea - Merupakan multivitamin yang penting untuk menyokong keperluan zat dan nutrisi pemakanan harian kita untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Pengambilan multivitamin terbaik membantu menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan jangka panjang.

Vita-Lea for Children - Ada 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak kita.

OsteMatrix - Kalsium dengan gabungan magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.

Advanced Joint Health Tablet (AJHT) - Satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi - sendi.

Mudahnya, AJHT sesuai untuk mereka yang mencari ubat sakit urat, supplement untuk warga emas dan hilangkan sakit sendi dan lenguh.

Berminat untuk mencuba?

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan