Makanan Terbaik Untuk Pelbagai Masalah Kulit


Ada sesetengah orang tak suka untuk tempek-tempek produk kecantikan kat muka. Sesetengah tu suka telan samada dalam bentuk pil, serbuk atau pun tablet. Kawan-kawan tahu tak, ada makanan khusus untuk masalah kulit kawan-kawan tu. Kenalpasti dulu masalah kulit kawan-kawan, kemudian amalkan pemakanan berikut

1. Kulit Kering
Perbanyakkan pengambilan sayuran berwarna hijau tua, seperti bayam. Gunakan minyak yang kaya omega 3, sebagai salad dressing atau menumis.

2. Kulit Mudah Gatal
Vitamin B mampu membantu melancarkan perjalanan darah agar kulit tidak terlalu kering dan menimbulkan gatal-gatal. Elakkan pengambilan makanan yang boleh menambahkan lagi alergi tersebut seperti telur, sotong dan lain-lain.

3. Kulit Berminyak
Hindari makanan manis dengan kadar gula tinggi dan jenis makanan segera. Sebaiknya gunakan minyak zaitun sebagai pengganti mentega ataupun bahan menumis.

4. Kulit Berjerawat
Tiram, biji labu, halia, oat dan telur sangat bagus untuk mengatasi masalah ini. Vitamin A yang terkandung di dalam sayuran hijau, bayam, lobak, kentang dan juga ayam Belanda elok untuk merawat jerawat. Anda yang memiliki kulit berjerawat, disarankan menghindari pengambilan makanan pedas, manis serta hasil tenusu di dalam diet anda.

Kulit muka Umi ni jenis sensitif, mudah gatal bila kena habuk atau tersalah makan. Jadi apa yang Umi amalkan untuk kesihatan dalaman dan kecantikan luaran adalah Alfalfa Complex, Vita-C 500mg serta rangkaian produk Enfuselle Normal - Kering


Sebabnya kulit muka Umi ni sangat sensitif, kering dan selalu gatal-gatal bila adanya habuk atau salah makan.

Enfuselle untuk masalah kulit kering, sensifit saya

Yang paling best, bukan setakat masalah gatal-gatal, sensitif, kulit kering setel tapi whitehead blackhead pun takda! Bahasa mudahnya, takda dah jegarat putih, jeragat hitam kat atas batang hidung! Memang sungguh tak sangka!

Untuk dalaman, Umi ambil Alfalfa Complex + Vita-C 500mg untuk anti alergik, anti alahan dan vitamin C untuk merangsang pembentukan kolagen. Lagipun Umi dah berumur 30 tahun, collagen dalam badan akan berkurangan paling banyak pada umur 35 tahun. Semasa kita berumur 20 tahun pun, collagen dalam badan dah berkurang tau!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda.

=========================
BAGAIMANA NAK ORDER ?
========================

Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.

 Alfalfa Complex Shaklee

 Enfuselle Normal To Dry Skin

 Vitamin C 500mg

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

5 ulasan:

  1. Tanpa Nama28/10/14

    Banyak kelebihan produk shaklee ni kan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah, sentiasa berkesan dengan RnD yang setiap masa dilakukan oleh saintis ke atas manusia. bukannya tikus ")

      Padam
  2. saya ada masalah muka berjerawat. tapi tu pun bila bendera naik. hahahaha... but really nice info kak. ^^, muka gatal tu, nak elakkan makan seafood macam susah sikit. heee

    BalasPadam
    Balasan
    1. oooo bila datang haid ja ye. ketidakstabilan hormon dalaman tu. GLA Complex, EPO shaklee penyelesaian terbaik. ^_^

      hehe

      Padam
  3. Menarik jugak ya produk ni...
    salam kenal umi nazrah :)

    BalasPadam