Bagaimana nak order menggunakan eSell Shaklee?


Kalau masih ada yang belum tahu, Shaklee dah memudahkan pembelian para pengguna iaitu dengan wujudnya eSell. eSell ni seumpama bakul belian yang mengandungi produk yang ingin dibeli oleh pengguna. Produk tersebut boleh dibeli dalam bentuk single produk mahupun Cadangan Suplemen untuk sesetengah masalah kesihatan. Jadi anda dah tak perlu nak susah payah ambil masa ke kaunter bank atau cash deposit machine untuk bank in atau transfer duit ke dalam account bank pengedar Shaklee. Dengan eSell, ianya sungguh mudah. Anda hanya perlukan internet, kad debit dan enjoying your buying!

Seperti contoh, jika pengguna ingin membeli produk promo bulan ini iaitu Vivix, pengguna boleh click sahaja link di bawah

 Vivix antioxcidant

Setelah anda click link untuk pembelian di atas,

anda akan lihat Online Ordering Agreement. Anda dikehendaki membaca dan memahami syarat yang telah ditetapkan oleh Shaklee. Seterusnya, anda harus click Agree dan Next
Kemudian, akan kelihatan produk, penerangan produk, harga dan kuantiti produk. Seperti contoh dalam gambar, ianya adalah suplemen untuk energy booster Ramadhan Shaklee. Anda dikehendaki click Checkout
Masukkan data seperti nama penuh, alamat, emel, no telefon, dan sebagainya. Seterusnya click Continue
Anda perlu untuk check order, confirm order dan click Proceed for Payment
Di Payment Method, masukkan nombor kad debit, nama, expired date dan kod sekuriti (yang terdapat di belakang kad debit). Kemudian click Confirm Payment
Order anda sudah selesai! Click print order untuk simpanan order anda & tunggu produk Shaklee sampai terus ke pintu rumah anda.

Daftar sebagai ahli Shaklee hari ini dengan hanya RM 65.00 (excluding postage RM 10) untuk lebih penjimatan pembelian dengan harga ahli seumur hidup.

Kelebihan menjadi Pengedar Sah/Ahli Shaklee:
^^ Keahlian adalah SEUMUR HIDUP, TIADA RENEWAL.
^^ Nikmati potongan harga 15-33% bagi setiap product Shaklee yang ditawarkan.
^^ Tidak perlu bekejar atau keluar mencari pelanggan. Tidak perlu "head-hunting" untuk mencari downline.
^^ Tidak perlu menyimpan stok di rumah.
^^ Kelas bimbingan diberikan secara online/offline, kami sediakan group tertutup di FB untuk berkongsi tips/sharing on marketing, bisnes, consultation, produt knowledge, motivation dan lain-lain.
^^ SISTEM yang digunakan telah terbukti membawa kejayaan kepada ramai ahli-ahli Shaklee. Menjana INCOME 4-5-6 ANGKA, menikmati BONUS KERETA, PERCUTIAN VVIP bertaraf 6 STARS, Umrah & Ziarah, semuanya tidak mustahil bila anda bersama Shaklee!
Tunggu apa lagi? Dapatkan produk ini dengan menghubungi saya :

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan:

  1. ramai blogger jd pengedar shaklee skang

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe tak la, ramai pengedar shaklee dah jadi blogger sebenarnya :D

      Padam