Antara rintihan mak ayah dan wang ringgit....


Pernahkah mak ayah mengadu yang sendi-sendi mereka selalu sakit setiap kali berjalan atau pun ketika nak solat? Hati anak mana yang tak sayu mendengar kata-kata mak ayah yang telah bersusah payah membanting tenaga sejak dari usia muda untuk membolehkan kita berada di tempat kita sekarang - menjadi seorang manusia yang berjaya dalam kehidupan kita. Jadi apakah balasan yang kita berikan kepada mak ayah tatkala mendengar rintihan mak ayah tu; hanya mendengar tanpa mengambil sebarang langkah untuk mengembalikan semula keceriaan di wajah mereka?

Ramai yang mengatakan nak ceriakan mak ayah, nak beli hadiah mahal-mahal tak mampu. Ya saya setuju. Tapi tahukah anda hanya dengan RM 61.00 untuk penggunaan 1-2 bulan (Ostematrix) ataupun RM 124.00 untuk penggunaan selama 2 bulan (Advanced Joint Health Tablet) ataupun RM 136 untuk penggunaan 3 bulan (Omega Guard), anda mampu untuk memberikan semula apa yang mak ayah inginkan.


Mampu solat berdiri seperti biasa tanpa sakit pada lutut, mampu solat terawih sehingga 20 rakaat dan sebagainya. Yang lain dah belikan kepada mak ayah mereka dan telah buktikan bahawa nutrisi Glucosamine, Vitamin C, Omega Guard dan Kalsium serta mineral berkesan untuk kesihatan sendi mak ayah mereka.

Anda bila lagi? Tak salah membantu meningkatkan kesihatan mak ayah kan?
















Umi Nazrah
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-432 0059
www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: