Hamil / Mengandung : Testimoni ESP Shaklee


ESP Shaklee adalah soy protein isolate powder. Soy protein isolate powder adalah satu bentuk yang sangat halus dengan kandungan protein sekurang-kurangnya 90%. Ia diperbuat daripada tepung soya yang kosong lemak; mempunyai kebanyakan komponen non-protein, lemak dan karbohidrat yang telah dikeluarkan. Oleh kerana itu, ia mempunyai rasa yang neutral dan akan menyebabkan perut kurang kembung akibat daripada tepung soya.

ESP juga selamat diambil oleh ibu mengandung kerana kacang soyanya adalah asli dan tidak terubah suai secara genetik (non-gmo soy). Dan istimewanya ESP shaklee ini adalah diproses tanpa melalui proses haba untuk mengekalkan kandungan proteinnya. Oleh sebab itu, rata-rata orang yang mengambil ESP shaklee dapat merasai perubahan, seperti LEBIH BERTENAGA, KULIT LEBIH BERSIH TANPA JERAGAT, TURUN BERAT BADAN DENGAN ESP SHAKLEE, SUSU BADAN SEMAKIN BANYAK hanya dengan permulaan 1 TIN ESP SHAKLEE



1. Sumber protein dan asid amino untuk anak dan ibu. Apa khasiat protein pada ibu mengandung?

Protein penting untuk perkembangan otak bayi yang berkembang seawal persenyawaan berlaku lagi. Sumber protein yang cukup menjamin perkembangan otak bayi yang sihat.
  • Penting dalam pembentukan otot bayi dalam rahim ibu.
  • Memelihara dan membina otot ibu kerana kehilangan otot akibat kurang bersenam
  • Khasiat protein membantu dalam proses kelahiran
  • Sistem imun badan ibu melawan penyakit akan ditingkatkan dengan protein. Gandingan vitamin c dn protein sangat bagus untuk ini.
  • ESP membantu penyerapan zat yang lebih optimum.
2. Badan lebih cergas bertenaga. Beza sangat, Sebab ada 1 kali tu Mazni tak sempat makan vitamin dan ESP, badan rasa sangat letih dan lesu. Kepala pun mula rasa pening dan loya.
3. Perasaan yang gembira dan mood yang lebih stabil.
4. Rasa kenyang lebih lama.
5. Meningkatkan metabolisme badan & ESP boleh membantu mengawal berat badan.
6. Kulit baby akan nampak lebih gebu tanpa mengalami alahan.
7. Membantu tinggikan tahap kolesterol baik dan baik untuk kesihatan jantung. Jantung ibu bekerja 2 kali ganda sepanjang hamil untuk anak dan diri sendiri.
8. Membantu vitamin dari makanan dan supplemen diserap dengan lebih baik
9. Membantu mengurangkan loya atau angin dengan memberi rasa kenyang lebih lama











Berminat? Untuk Info dan Order :  

Umi Nazrah
Pengedar Shaklee Malaysia Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539 umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-432 0059
www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. Assalamualaikum awak.. sheila pun baru nak consume esp ni. hehee... selamat pagi, singgah sambil menabung sini ~~~

    BalasPadam