Setiap orang perlu sihat, bukan ibu mengandung je


Kesihatan tu satu yang subjektif. Namun kebanyakan rakyat Malaysia ni fikir hanya ibu mengandung ja yang perlu sihat sebabnya bayi dalam kandungan perlukan kesihatan yang betul-betul khusus. Sedangkan setiap insan dari bayi hinggalah ke warga emas perlukan kesihatan yang baik untuk tubuh badan mereka.

Dek kerana tanggapan silap ramai orang, kebanyakan akan bertanya; Shaklee ni untuk ibu mengandung saja ke? Persoalan tu selalu sangat saya dapat. Bukan sekali dua lak tu. Mungkin kerana Shaklee sinonim dengan ibu hamil yang nak dapatkan kesihatan yang terbaik untuk anak dalam kandungan. Selain Shaklee juga sinonim dengan ibu menyusukan yang mencari milk booster untuk kekal cergas dan boleh buat aktiviti harian atau pun bekerja walaupun sedang menyusukan anak.

Saya akui rata-rata para ibu bapa mengambil berat kesihatan kandungan iaitu cahaya mata tersayang. Namun harus diingat kesihatan tubuh badan bukan hanya diperlukan oleh ibu hamil dan bayi dalam kandungan malah kanak-kanak, remaja, wanita menopaus, lelaki bekerjaya dan warga emas juga harus mendapat kesihatan yang baik.




Pada yang belum mengetahui, Shaklee menawarkan produk supplemen untuk dari yang berumur 1 tahun sehinggalah ke kategori warga emas. Jadi diharapkan selepas ni takda lagi persoalan produk Shaklee hanya untuk ibu mengandung ye!




  Umi Nazrah
Pengedar Shaklee di daerah Sik/daerah Baling/seluruh negeri Kedah/seluruh Malaysia
Shaklee ID: 869539
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-432 0059
www.facebook.com/cantiksss


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

6 ulasan:

  1. menariklah shaklee ni..kalo sy nak beli n review dlm blog sy pasal shaklee akak...agak2 dapat diskaun x??hihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. nabila biela, pasti dapat diskaun punya daripada saya ;)

      Padam
  2. Tanpa Nama21/2/14

    byk baca dah tntang kebaikan shaklee ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah kak, kebaikan untuk dikongsi bersama ;)

      Padam
  3. Shaklee memang suplemen yang berbaloi untuk diambil kan :)

    BalasPadam