Berapa dos Alfalfa Complex yang harus saya makan?


Seringkali ada yang mengeluh yang mereka ni dah makan Alfalfa Complex untuk resdung tapi resdung tak hilang-hilang pun. Ada juga yang cakap, makan Alfalfa Complex 4biji sehari untuk keputihan tapi keputihan tak hilang pun. Dah tu camna boleh cakap yang Alfalfa Complex ni bagus untuk resdung? Bagus untuk keputihan sedangkan makan hari-hari takda kesan pun?

Ingin ditegaskan yang Alfalfa Complex adalah supplemen dan kita disarankan mengamalkan pengambilan supplemen secara konsisten selama 3 bulan untuk benar-benar mendapatkan keserasian. Selain tu, sel kita hidup antara 90-120 hari. Alfalfa Complex juga adalah herba yang mana akan memberikan kita efeks badan terasa panas. Disebabkan tu la, ibu dalam berpantang harus monitor keadaan bayi mereka sebelum mengambil Alfalfa Complex.

Untuk individu yang ingin berdiet, ada pengedar yang rekomen mengambil 10biji Alfalfa Complex sehari. Benar Alfalfa Complex adalah fiber yang mampu memberikan rasa kenyang tetapi kesannya jika kurang minum air, individu tersebut akan mengalami sembelit. Malah ada yang hampir pitam. Boleh ambil 10biji Alfalfa Complex sehari, dengan syarat anda harus minum 2-3 liter air sehari. Saya mula mengambil 10biji tablet tersebut selepas setahun mengambil dos 3biji-5biji dan kemudian baru lah 10biji. Itu pun setelah saya boleh serasikan diri dengan meminum 2-3 liter air sehari.

Begitu juga dengan keputihan dan resdung. Jangan fanatik ingin menyelesaikan masalah kesihatan dengan cepat. Cuba ambil tablet Alfalfa Complex secara minimum terlebih dahulu. Sebagai permulaan, 3 biji sehari adalah percubaan minimum untuk diambil. Bersederhana itu lebih baik. Dah stabil boleh minum 3 liter air sehari, sila lah ambil 10biji sehari ye



Untuk Info dan Order : 

Shaklee Independent Distributor [ID: 869539] 
SMS/Whatsapp: 019-432 0059 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan