Bukti tonik anti-penuaan sel; Sirap Shaklee bertindak


Faktor seperti tekanan, diet pemakanan yang rendah dan toksin alam sekitar boleh melemahkan pertahanan sel-sel semula jadi, merendahkan paras tenaga sel, merosakkan DNA dan mengurangkan prestasi sel. Semua ini boleh menyumbang kepada penuaan selular iaitu KESAN TUA BERBANDING DARIPADA UMUR SEBENAR.

Kajian klinikal menunjukkan ramuan Vivix ® positif terhadap kesan empat mekanisme utama penuaan pada tahap sel.

1. Pertahanan Sel
Melunturkan Stress Biologikal
Satu kajian klinikal yang diterbitkan dalam The Journal of Endokrinologi and Metabolisme menunjukkan bahawa bahan utama dalam Vivix menyekat penanda utama tindak balas tekanan biologi selepas pengambilan  makanan sarapan yang tinggi lemak iaitu sebanyak 930 kalori.

2. Tenaga Sel

Peningkatan Pengeluaran Tenaga
Vivix meningkatkan pengeluaran tenaga di peringkat selular, yang merosot apabila kita semakin tua. Satu kajian makmal di sebuah universiti terkemuka menunjukkan bahawa bahan utama dalam Vivix meningkatkan fungsi mitokondria dengan ketara - loji kuasa sel yang menghasilkan tenaga.

** Dalam satu kajian makmal di sebuah universiti terkemuka, Vivix = resveratrol + campuran polifenol proprietari.

3) Membaiki sel

Perlindungan & pembaikan DNA
Kajian makmal menunjukkan bahawa bahan-bahan utama Vivix membantu melindungi DNA daripada kerosakan, menyokong replikasi DNA untuk fungsi sel yang sihat.

Dibuktikan dalam kajian makmal, Vivix melindungi dan membaiki DNA, yang selalu diserang berjuta-juta kali setiap hari. Serangan ini boleh merosakkan sel DNA, mewujudkan "typo" yang boleh menjejaskan fungsi sel dan jangka hayat umur kita.

4) Prestasi Cell

Menghalang Pembentukan Protein AGE
Keputusan daripada kajian makmal di sebuah universiti terkemuka menunjukkan bahawa bahan utama dalam Vivix menghalang pembentukan protein AGE. Vivix mengaktifkan pengatur genetik yang membantu meningkatkan prestasi sel dan melambatkan pembentukan kerosakan Protein AGE yang boleh terkumpul dan menyebabkan kerosakan sel. *

Fenomena tonik anti-penuaan Vivix juga muncul di dalam surat khabar tempatan.

Malah Ayu Raudhah pun turut serta mengamalkan sirap Shaklee ni. Apa lagi kalau bukan Vivix Shaklee.


Sumber di dalam Mstar Isnin Mei 2, 2011: Petua Moden & Tradisional Ayu Raudhah

















Call / SMS / WA : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Fb : http://www.facebook.com/nazrah
Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. wah.. ayu raudhah pun amalkan minum sirap ini.. aiza pun kena cuba juga ni..

    BalasPadam