Minuman Shake tinggi protein untuk kanak-kanak


MealShakes menjadi pilihan ibu-ibu untuk memberikan Multivitamin kepada anak-anak mereka. Rata-rata mengatakan respons positif terhadap masalah kurang selera makan, sembelit, sering demam. Meal Shakes Shaklee bukan je untuk kanak-kanak malah orang dewasa pun boleh mengambilnya setiap hari terutamanya yang alah soya dan tak suka menelan pil/kapsul.


3 sebab utama kenapa Meal Shakes menjadi pilihan ibu-ibu di Malaysia

Sumber protein berasaskan susu yang tinggi
Apabila Meal Shakes Shaklee dicampurkan dengan 1 cawan susu, ia membekalkan 15 gram sumber protein. Daripada carta perbandingan protein shake lain di dalam jadual, boleh dilihat perbezaan yang ketara antara Meal Shakes Shaklee dengan produk-produk lain.
Sumber protein di dalam Meal Shakes sepenuhnya daripada susu kering tanpa lemak. Daripada carta perbandingan protein shake, didapati produk lain mengandungi pelbagai sumber protein yang mana ada sesetengah ibu bapa tak boleh menerimanya.

Takda bahan TIRUAN di dalam Meal Shakes Shaklee
Meal Shakes Shaklee adalah produk semulajadi dan boleh dicampurkan dengan apa jua jenis minuman kegemaran, tanpa had!

Takda sebarang vitamin sintetik di dalam Meal Shakes Shaklee

Shaklee telah melakukan satu langkah lagi dengan memastikan bahawa semua bentuk vitamin (yang merupakan standard seluruh syarikat) dalam hidangan Shakes tidak mengandungi sebarang bentuk sintetik. Adakah anda tahu bahawa tidak semua vitamin yang ada di pasaran diperolehi daripada sumber makanan semula jadi? Sedih tetapi benar. Shaklee tidak! Tidak perlu risau dengan produk Shaklee kerana setiap vitamin tunggal dan mineral yang disenaraikan adalah benar-benar selamat dan boleh diserap dengan cepat oleh tubuh badan. Jumlah zat besi (seperti ferus fumarate) dalam hidangan Meal Shakes Shaklee lebih tinggi berbanding dengan protein shake produk lain. Ramai doktor tidak suka pesakit mereka mempunyai sulfat, kerana boleh memberikan kesan sampingan tetapi dengan produk Shaklee ini, bentuk zat besi Shaklee sentiasa dalam fumarate ferus (iaitu daripada sumber makanan semula jadi).

sumber http://provennutritionforkids.com/product-review-shaklee-meal-shakes-for-kids/


Call / SMS / WA : 019-4320059 Email : umi.nazrah@gmail.com Add Fb saya : http://www.facebook.com/nazrah untuk chatting secara langsung dengan saya Klik Like di FanPage saya : http://www.facebook.com/cantiksss untuk mendapatkan DISKAUN HEBAT dan INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

4 ulasan:

  1. salam...sedang lincah dgn benda ini rupanya hee..saya dah cuba mmg terbaik

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam suri, bulan ni offer Meal Shakes. mestilah lincah ^_^

      Padam
  2. anak2 mesti sentiasa diberikan keperluan yang terbaik untuk mereka
    moga mereka membesar dengan sempurna

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju. yang terbaik untuk mereka demi masa depan mereka sendiri

      Padam