Rawat sakit sendi : Langkah 2 : Omega Guard

 Omega Guard Shaklee membantu mengurangkan inflamasi/keradangan yang berlaku di kawasan sendi. Kajian terkini menunjukkan pengambilan asid lemak Omega-3 (Omega Guard) bersama glukosamina (Advanced Joint Health Tablet) dapat meningkatkan kesihatan sendi daripada mengambil glukosamina sahaja.


Omega Guard melambatkan degradasi tulang rawan, boleh mengurangkan reaksi keradangan dalam sendi-sendi serta mengurangkan gejala-gejala dalam penyakit sendi. Omega Guard juga bertindak sebagai pelincir yang mana membantu sendi untuk bergerak dengan lebih bebas. Tanda-tanda sendi kekurangan pelincir adalah apabila sendi-sendi berbunyi dan berkeriat-keriut ketika bergerak.

Omega Guard melalui peringkat proses penyulingan yang ketat bagi membuang plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, PCBs dan lain-lain bahan pencemaran. Selain itu, proses oksida dan pembentukan lemak trans juga dikurangkan.

Antara fungsi lain Omega Guard adalah

• Melindungi Jantung anda ~Ia membekalkan asid lemak omega -3 berpotensi ultratulen dgn spektrum penuh bergred farmaseutikal

• Membantu mengurangkan risiko sakit jantung ~satu penyelidikan menunjukkan bahawa pengambilan asid lemak omega -3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung koronari.

• Ultratulen dan bergred Farmaseutikal ~Omega Guard dihasilkan melalui satu proses penyulingan proprietari 3 molekul yg memekatkan asid lemak omega -3 yg bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bhn2 berbahaya seperti merkuri dan plumbum yg terdpt dlm ikan

• Minyak Ikan terbaik di dunia~mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA,DHA,ALA dll. EPA menyihatkan jantung dan sendi,DHA penting bagi perkembangan dan fungsi2 otak.


Berminat? Untuk order @ pertanyaan, hubungi Umi Nazrah, facebook.com/nazrah umi.nazrah@gmail.com 019-4320059 Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

2 ulasan:

  1. info terbaru.. ada sebarang kesan sampingan?

    BalasPadam
  2. takda sebarang kesan sampingan. sebab Omega Guard ni adalah makanan tambahan.

    BalasPadam