Berseleranya makan - Part 3

Tak lengkap pasangan multivitamin Vitalea & MealShakes untuk menambah selera makan tanpa B-Complex. Vitamin ini adalah asid folik semulajadi yang sangat berkualiti. Ini kerana, asid folik semulajadi tidak mudah diserap oelh tubuh dan hampir 99% asid folik yang terdapat dalam pasaran adalah bersifat SINTETIK.

B-Complex Shaklee mengandungi 8 komponen penting vitamin B termasuklah 100% biotin dan asid folik. Kesemua asid folik ini perlu ada pada vitamin B-Complex untuk mendapatkan keseimbangan dan keberkesanan yang sempurna. Vitamin B adalah vitamin LARUT AIR, sebarang lebihan tidak akan disimpan sebaliknya disingkirkan melalui sistem pencernaan.

Apa kaitan B-Complex ni dengan selera makan? B-Complex ni membantu tumbesaran; menggalakkan tumbesaran yang sihat dan normal bagi bayi dan kanak-kanak. Membantu pembinaan DNA dan sel-sel baru serta mengurangkan risiko kecacatan otak atau tulang belakang.

B-Complex menukarkan makanan kepada tenaga; membantu penghadaman, menukar lemak, karbohidrat dan protein kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan masalah keletihan/kelesuan.



Berminat? Untuk order @ pertanyaan, hubungi
Umi Nazrah,
facebook.com/nazrah
umi.nazrah@gmail.com
019-4320059

Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan