Kembalikan keremajaan kulit dengan protein soya daripada ESP Shaklee

Apa lagi yang kita boleh fikir kalau orang asyik tanya umur berapa, single ke atau dah kawin. Malah yang sama umur ngan saya pun ada yang bahasakan dirinya kakak! Salah satu sebab ketara adalah saya berjaya kurangkan kedutan dan garis halus pada kulit wajah saya. Macam mana saya buat? Semestinya dengan memberikan sel kulit wajah saya sumber protein.

Protein membantu kulit untuk menerima lebih banyak kolagen untuk menganjalkan kulit dan protein juga dapat mengurangkan kedutan halus daripada menjadi lebih ketara

Kita digalakkan makan makanan yang mengandungi protein untuk menggantikan sel-sel yang mati.

Sebab tu lah pengamal ESP iaitu protein soya ni dapat kulit yang flawless & sangat sihat. Selain kulit boleh cantik, ESP pun berfungsi sebagai energy booster jugak. Jadi setiap pagi badan sihat, kulit pun cantik gebu!

Berminat? Untuk Info dan Order : Umi Nazrah Pengedar Shaklee di daerah Sik/daerah Baling/seluruh negeri Kedah/seluruh Malaysia Shaklee ID: 869539 umi.nazrah@gmail.com SMS/Whatsapp: 019-432 0059 www.facebook.com/cantiksss
* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan:

  1. kakak aiza juga mengamalkan soy protein ini... tujuan dia ambil untuk menambah tenaga, secara tidak langsung kulitnya juga menjadi semakin lembut dan awet muda..

    BalasPadam