Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa

Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa
Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa


Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa | Saya mula mengenali shaklee Omega Guard Shaklee pada pertengahan bulan Oktober tahun 2021 dan kini saya masih menjadi pengguna setia shaklee sehingga sekarang.

Saya terdetik untuk mengamalkan produk Shaklee memandangkan saya mempunyai penyakit asma dan alergi (hidung berair, gatal, tersumbat, tekak berkahak dan gatal mata terutama pada waktu malam dan pagi). 

Selama ini saya sering ke hospital untuk follow up case saya dengan doktor selang 2 atau 3 bulan sekali ini.

Setelah berdaftar sebagai ahli Shaklee, saya start balik dengan membeli Omega Guard Shaklee sebanyak 3 botol buat stok makan sendiri. 

Pada awal pengambilan Omega Guard Shaklee, dalam 2 hari macam tu saya berasa sakit kepala sangat. Tapi saya tekad teruskan sebab saya yakin ini adalah body adjustment reaksi positif dalam tubuh saya.

Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa
Review Omega Guard Shaklee Untuk Masalah Asma Alergik Dewasa

 
Lepas 2 hari tu,  saya mula rasa serasi tapi mengalami bersin, gatal hidung dan mata  yang ber lanjutan selama beberapa hari.

Setelah beberapa minggu saya mula merasa perubahan pada diri saya iaitu hidung kurang berair bahkan tersumbat hidung. Tekak mula hilang kahak. Kalau dulu sebelum ambik produk Shaklee, setiap malam nak tidur pun tak selesa.

Pengambilan Omega Guard Shaklee yang konsisten jugak menyebabkan asma saya menunjukkan perubahan yang membantu saya untuk tidak kerap menggunakan inhaler (biru dan coklat). 

Kalau sebelum ni saya kena bertemu dengan doktor 2 - 3 bulan sekali , sekarang doktor dah jarakkan temu janji kepada 6 bulan sekali.

Setakat ini syukur, saya dah jarang nak kena serang dengan asma.

Selepas tu, saya add on pulak dengan Herblax dan Alfalfa Complex , Lecithin dan yang terbaru ESP Shaklee.


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp

* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

1 ulasan: