Header Uminazrah.com Pengedar Shaklee daripada Azhafizah.com

Header Uminazrah.com Pengedar Shaklee
Header Uminazrah.com Pengedar Shaklee daripada Azhafizah.com
Header Uminazrah.com Pengedar Shaklee daripada Azhafizah.com | Alhamdulillah Umi terima header percuma daripada Azhafizah.com yang ditawarkan penghujung 2019 lepas.

Header di blog Umi yang sebelum ni sebenarnya saiz nya tu agak besar. Header sebelum ni Umi buat guna Canva Online ja. Mungkin lah Umi ada salah pilih saiz agaknya la masa tu kot. Hehe

Niat di dalam hati Umi memang nak tukar header blog. Dalam rasa nak tukar nak tukar header tu, sampai dah nak ke tahun 2020 ni pun belum bertukar lagi header nya. Haha.

Jadi apabila Azhafizah buka peluang nak bagi header free kat entri blog dia, apa yang dok tunggu lagi kan. Bagai orang mengantuk disarungkan bantal la jadi nya.

Kami semua para pembaca blog Azhafizah pakat rebut lah peluang tu. Masing-masing tempek nama blog dan maklumat header yang diinginkan kat ruangan komen kat entri post beliau. Hehe

Memang gamble lah Umi letak nama, detail maklumat header dan emel kat ruangan komen dalam post beliau tu. Masa tu memang berharap semoga ada lah sikit rezeki la kan nak dapat header free.

Alhamdulillah akhirnya dapat emel daripada Azhafizah. Ada jugak rezeki Umi untuk terima header baru di blog uminazrah.com ni

Korang yang nak kan header blog yang tersendiri dan unik lain daripada yang lain, korang boleh terus hubungi Azhafizah.com

 Azhafizah.com

Untuk pengetahuan, beliau ada menerima tempahan header dan template blog yang lain.

Selain tu, dalam blog beliau juga ada tips untuk blog. Korang boleh baca Template SEO dan RESPONSIVE, Tips Compose Entri SEO, Skor SEO 100%, Turunkan Bounce Rate, Cara Buang Broken Link dan lain-lain lagi.

Biarpun tak ada kereta terbang tapi kita boleh upgrade template blog kita. Eh apakah ayat ini. Haha

Tiba masa nya untuk kita mekap blog sempena tahun 2020 ni, kan kan kan?

Jika korang ingin dapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi di Whatsapp.


* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.
Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

22 ulasan:

  1. Cantik dan simple header.fiza mmg bbskat hehehe.. skali skala blog bwajH br

    BalasPadam
  2. Hahaha.. Sy pun dapat.. Yeayyy..

    BalasPadam
  3. Wah bagus Fiza bagi percuma je. Hehe awal tahun dah nampak Fiza mekap blog orang.

    BalasPadam
  4. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  5. Dah lama kenal Azhafizah ni. Dia memang terror bab bab edit blog, header semua. Pernah guna khidmat dia sebelum ni

    BalasPadam
  6. Cantik.. simple je header blog. Kak Sue pun pernah guna khidmat dari Fiza juga sebelum nie..

    BalasPadam
  7. uwahhh suke suke suke. ray pun nak buat jugak satu nnt.

    BalasPadam
  8. Waa~ canteknya.. ^^

    BalasPadam
  9. Design azhafizah mmg cantik2..slmt tahun baru sis. :)

    BalasPadam
  10. cantik walau hanya bermain dgn font. mama suka header macam ni

    BalasPadam
  11. wahh cantik header tu.

    BalasPadam
  12. Fiza pun dapat header free dari dia. Simple tapi cantik kan?

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah. Terima kasih kak sudi terima. Selamat tahun baru :)

    BalasPadam
  14. Fiza tu mmg pandai bab2 design nie.. mmg kenal sgt dia dlm dunia blogging..

    BalasPadam
  15. Adakah anda memerlukan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi baik dan mendesak? Pencarian anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini kerana kami di sini untuk memenuhi keperluan kewangan anda. Sekiranya atas sebab apa pun anda ditolak pinjaman dari bank atau institusi kewangan, jangan bimbang lagi masalah kewangan anda kerana kami adalah penyelesaian untuk masalah kewangan anda. Kami telah membuat pinjaman perniagaan berbilion (mata wang campuran) kepada lebih daripada 32,000 pemilik perniagaan. Kami menggunakan teknologi risiko yang ditetapkan sendiri untuk memberi anda pinjaman korporat yang tepat supaya anda dapat mengembangkan perniagaan anda. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dengan kadar faedah rendah dan juga jangka waktu untuk melunaskan pinjaman. Adakah anda mempunyai kredit buruk? Adakah anda memerlukan wang untuk membayar bil anda? atau adakah anda merasakan keperluan untuk memulakan perniagaan baru? Adakah anda mempunyai projek yang belum selesai kerana pembiayaan yang rendah? Adakah anda memerlukan wang untuk melabur dalam bidang khas yang akan memberi manfaat kepada anda? ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    tujuannya adalah untuk menyediakan e_mail perkhidmatan kewangan profesional yang sangat baik: [islamicrefinancing@gmail.com]
    WhatsApp: +15716666386

    BalasPadam

  16. Thanks for accepting me on your blog. I will bring many other bloggers to get your RSS roots to get more informed by your related articles.
    I tumble on a list of medical certifications courses online and I have decided to share with you the good news because I know many people are searching for jobs online, this may help many people to get employed directly abroad.
    We have examples of ATTACHED MEDICAL CERTIFICATION COURSES you can use these to get your job abroad, I will also take the advantage to ask for your permission to join our 179.3k members TELEGRAM GROUP
    to share with us your ideas or any latest update on your blog.
    Thanks I am Scott from Globex, we are expecting you on our platform.

    BalasPadam
  17. Halo semuanya, Nama saya Siska wibowo saya tinggal di Surabaya di Indonesia, saya seorang mahasiswa, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman untuk sangat berhati-hati karena ada banyak perusahaan pinjaman penipuan dan kejahatan di sini di internet , Sampai saya melihat posting Bapak Suryanto tentang Nyonya Esther Patrick dan saya menghubunginya melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Beberapa bulan yang lalu, saya putus asa untuk membantu biaya sekolah dan proyek saya tetapi tidak ada yang membantu dan ayah saya hanya dapat memperbaiki beberapa hal yang bahkan tidak cukup, jadi saya mencari pinjaman online tetapi scammed.

    Saya hampir tidak menyerah sampai saya mencari saran dari teman saya Pak Suryanto memanggil saya pemberi pinjaman yang sangat andal yang meminjamkan dengan pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp200.000.000 dalam waktu kurang dari 24 jam tanpa tekanan atau tekanan dengan tingkat bunga rendah 2 %. Saya sangat terkejut ketika saya memeriksa rekening bank saya dan menemukan bahwa nomor saya diterapkan langsung ditransfer ke rekening bank saya tanpa penundaan atau kekecewaan, segera saya menghubungi ibu melalui (estherpatrick83@gmail.com)

    Dan juga saya diberi pilihan apakah saya ingin cek kertas dikirim kepada saya melalui jasa kurir, tetapi saya mengatakan kepada mereka untuk mentransfer uang ke rekening bank saya, karena saya berjanji bahwa saya akan membagikan kabar baik sehingga orang bisa mendapatkan pinjaman mudah tanpa stres atau penundaan.

    Yakin dan yakin bahwa ini asli karena saya memiliki semua bukti pemrosesan pinjaman ini termasuk kartu ID, dokumen perjanjian pinjaman, dan semua dokumen. Saya sangat mempercayai Madam ESTHER PATRICK dengan penghargaan dan kepercayaan perusahaan yang sepenuh hati karena dia benar-benar telah membantu hidup saya membayar proyek saya. Anda sangat beruntung memiliki kesempatan untuk membaca kesaksian ini hari ini. Jadi, jika Anda membutuhkan pinjaman, silakan hubungi Madam melalui email: (estherpatrick83@gmail.com)

    Anda juga dapat menghubungi saya melalui email saya di (siskawibowo71@gmail.com) jika Anda merasa kesulitan atau menginginkan prosedur untuk mendapatkan pinjaman

    Sekarang, yang saya lakukan adalah mencoba untuk memenuhi pembayaran pinjaman bulanan yang saya kirim langsung ke rekening bulanan Nyonya seperti yang diarahkan. Tuhan akan memberkati Nyonya ESTHER PATRICK untuk Segalanya. Saya bersyukur

    BalasPadam