Kanser Prostat Tahap 4


Ayah saya sendiri disahkan ada kanser prostat stage 4, lebih kurang 17bulan yang lepas. Doktor kata sel kanser dah merebak ke tulang-tulang.

Saya bagi Vivix & a few supplemen shaklee lagi.

Dalam tempoh 1 tahun follow up, doktor pun terperanjat ayah semakin pulih, dah stage 1 katanya.

Doktor kata jarang stage 4 boleh sembuh dalam tempoh 1 tahun.

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Duka seluruh ahli keluarga sejak tahu ayah ada kanser prostat stage 4 kini sudah bertukar dengan air mata kegembiraan.

Sesungguhnya kesembuhan itu dari Allah. Vivix & supplemen shaklee hanyalah ikhtiar dari kami ingin melihat ayah sembuh. - perkongsian Fazliana Jamil

Bagaimana sel kanser membiak? Hakikatnya semua orang mempunyai potensi untuk mengidap kanser. Bagaimana? Jika sel yang tua tidak mati dan seterusnya sel yang tidak mati dan seterusnya sel yang tidak mati itu akan berganda, ia akhirnya akan menjadi sel kanser.


Bagaimana Vivix boleh membantu dalam masalah prostat?

Bahan-bahan utama di dalam Vivix yang kaya dengan polifenol dan resveratrol yang bertindak sebagai antioksida yang kuat dan bertindak sehingga peringkat DNA.


Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser:

1. Menurut laporan dari Annals of the New York Academy of Sciences 2011, beberapa kajian awal menunjukkan bahawa resveratrol mungkin mempunyai kesan anti-kanser.

2. Dalam satu kajian 2008 pada kultur sel, resveratrol membantu menyekat perkembangan kanser payudara di peringkat awal. Diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.

3. Menurut laporan yang diterbitkan pada 2007 oleh Biologi Kanser & Terapi. Penulis laporan mendapati bahawa resveratrol muncul untuk mengganggu semua peringkat karsinogenesis (di mana sel-sel normal berubah menjadi sel-sel kanser)

4. Diterbitkan dalam jurnal Karsinogenesis, satu lagi kajian tahun 2008 menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).

Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma
Promosi Shaklee Vivix Harga Ahli Keahlian Percuma

Promosi twinpack 2 botol Vivix
Harga asal RM950

Harga promosi bulan ni
2 botol hanya RM684

2 botol Vivix boleh digunakan oleh anda suami isteri atau dihadiahkan kepada ibu ayah tercinta demi kesihatan mereka yang terbaik.

Nak beli terus di laman web Shaklee dengan kad kredit/debit anda? Klik gambar di bawah

 Promosi Shaklee Mei 2019 Vivix Harga Ahli

Nak sembang-sembang dulu tanya sebarang persoalan, boleh hubungi Umi di


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan