Mealshake dan Omega Guar bagus untuk kanak-kanak


Alhamdulillah.. salah satu yang menyebabkan jaha masih bersama shaklee adalah kerana produk shaklee sentiase mendapat sambutan dan apabila customer jaha ikut tunjuk ajar cara consume produk yang betul.. dia dapat hasil yang terbaik dan berkesan..sudah pasti memuaskan hati pelanggan dan saya juga.

Mealshake ni.. adalah makanan tambahan yang mengandungi 24 jenis vitamin dan zat mineral..
pada jaha perlu bagi pada anak jaha la sebab jaha tahu Saralisa tidak dapat makanan yang seimbang dari diet seharian.. sebab pengasuh yang bagi makan.. lepas tu balik rumah petang.. hanya makan buah itu pun kalau ade.. yang selebih ye hanya susu formula..

Jadi..mealshake ni memang supplement untuk menambah zat makanan dalam badan anak anda.. meningkatkan selera makan dan meningkatkan imunity badan Saralisa.. selain baik untuk minda si comel.

Omega guard- bukan untuk lelaki dan wanita sahaja.untuk kanak-kanak pun boleh. Ia diperkaya dengan omega 3 & 6. DHA & EPA yang menyokong dan melindungi mata, otak, jantung , paru-paru dan keseluruhan tubuh badan..untuk kanak-kanak berusia 1 tahun macam Saralisa 2 minggu sekali cukup.. untuk menggelakkan anak kita dari mudah dijangkiti virus selsema atau jangkitan demam..ia membantu meningkatkan antibodi si kecil..

Sangat digalakkan ambil untuk anak yang kerap demam dan asthma. Selain ia baik untuk penumpuan dan fokus pada pembelajaran..untuk ibu hamil yang masuk 2nd trimster pun baik untuk perkembagan otak dan janin anda..

Sekian.. saya tak mampu nak beri kemewahan pada Saralisa.. but insha Allah.. Saralisa hanya layak dapat yang terbaik sahaja..

Produk yang diambil:
1. Mealshake
2. Omega Guard


Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI,

Hubungi saya
Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : shaklee.pengedar.sah
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan