Ruam pada bayi segera hilang dengan sapuan Herbal Blend

Ruam pada baby memang sering berlaku. tak kiralah ruam lampin ke, ruam susu ke, ruam peluh ke. Selalunya baby memang alami masalah ni termasuklah anak saya sendiri. Tapi anak saya sejak dari lahir dah ada ruam. Di muka dan satu badan ada. Sedih tengok anak macam tu.

Saya apa lagi cari lah herbal blend ni. Dah lah herbal blend ni PRODUK 'BERHANTU'. Asal restock je confirm 2, 3 jam lepas tu licin!!

Poslaju sampai je kat rumah, tak menyempat, terus sapu pada badan baby. Excited terlebih.

Amazingly, dalam beberapa hari, RUAM tu SEMAKIN SURUT!! Ibu mana tak happy bila tengok kulit anak makin elok, makin baik. Azie teruskn sapu sampai lah ruam dah hilang! Happy! Happy!

Sekarang baby dan 3 bulan lebih dah. Masih lagi guna, tapi bukan lah setiap hari. Hanya guna kalau ada gigitan semut, nyamuk, ruam susu ke. Memang kurang dari seminggu dah surut dan tak berbekas.

Kadang-kadang saya guna jugak untuk tumit. Maklumla, dah bersalin ni. Kulit semua kering. InsyaAllah dengan penggunaan konsisten boleh nampak hasil yang kita nak. Memang banyaklah kegunaan herbal blend ni. Untuk RUAM, PARUT, STRETCH MARK, KULIT KERING, PARUT CHICKEN POX dan banyak lagi.

Sebab tu lah herbal blend sangat 'berhantu'.



Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.


 Herbal Blend




Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA Jika anda mendaftar ahli Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059 Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan