Kenapa Collagen Powder Shaklee Ada di Malaysia

Collagen Powder Shaklee ni hanya ada di pasaran Malaysia

Haritu kat Global Conference Shaklee di US, para pengedar Shaklee di US sana jeles sebab kat sana takda Collagen Powder. Jadi kita ni rakyat Malaysia yang sangat bertuah.

Ada yang tanya saya kenapa kolagen hanya ada di Malaysia tapi tiada di market US. Saya ringkaskan macam ni lah. Ini berdasarkan apa yang faham lah. Ada banyak sebab, faktor dan kriteria kenapa Collagen Powder hanya ada di Malaysia.

Shaklee akan buat kajian (R&D ) dahulu sebelum keluarkan satu-satu produk. Kajian ini ambil masa bertahun ye, bukan main bancuh-bancuh dan tempek label sahaja. Kajian untuk produk dihasilkan dibuat berdasarkan beberapa faktor contohnya siapa yang perlukan,apa bahan-bahan yg digunakan. Bahan tu pulak berbahaya ke tidak, tempat untuk dipasarkan kena kaji jugak. Kat negara mana, iklim negara, keperluan masyarakat dan banyak lagi faktor kena amik kira. Packaging pun tak sama untuk setiap negara.

Contoh macam Nutriferon dalam bntuk powder kat Malaysia. Kat US sana dalam bentuk tablet. Pastu packaging kat US botol besar-besar tau. Teringat haritu tengok produk Vitalea di US, besar sungguh botol nya. Canister performance drink pun besar. Maybe market sana diorang suke botol besar-besar. Kat Malaysia ni suka botol kecik-kecik, kan?

Pastu kene ingat cuaca kat Malaysia tak sama mcm kat US. Kulit org asia pun tak sama dengan kulit matsaleh. Itu belum sentuh rules dan regulation KKM. Kementerian Kesihatan Malaysia. Mesti halal. Bukan boleh main pek gitu je. Jadi special untuk malaysia okay. Sebab tu team US kena pastikan produk yang dihasilkn untuk orang malaysia comply dgn regulation KKM Malaysia.


Lagipun orang Malaysia ni kan suka putih-putih gebu cerah. Hehehe

Sebab tu lah Collagen Powder hanya untuk orang Malaysia 😁


Nak cuba Collagen Powder Shaklee?

Saya perunding bertauliah anda

Umi Nazrah
Pengedar Sah Shaklee
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_shaklee
PM kami di
www.facebook.com/messages/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.


0 comments:

Catat Ulasan