Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee

Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee
Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee

Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee | Saya ada cyst sebelum ni, dapat tahu tanpa sedar mahupun ada apa2 tanda, secara kebetulan bila buat full blood test pada tahun 2011 dan dah buat endorscope pada Mei 2011. Tapi masa ni belum kenal dengan Shaklee lagi.

Sampailah pada Nov 2013 (seperti di gambar scan) Doktor sahkan cyst 'menyerang kembali'. Fobia sangat sebab sejarah pada tahun 2011 kembali berulang, macam tak sanggup je nak hadapi endorscope lagi.

Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee
Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee

Tapi masa ni dah berkenalan dengan Shaklee bermula pada Sept 2013, tetapi masa ni ambil set slimming (Lecithin, Alfalfa Complex dan Cinch Shake).


Pada Oktober 2013 saya mula ambil GLA Complex sebab nak kurangkan senggugut, tetapi selepas keputusan scan di Hospital dan juga atas nasihat upline, saya amalkan secara konsisten GLA Complex dengan Alfalfa Comolex dan disulam dengan Vitamin C Sustained Release, Vitamin E dan juga COQHealth Plus.

GLA Complex memang tak tinggal setiap hari sebab nak stabilkan kembali hormon. Salah satu penyebab cyst adalah disebabkan hormon.

Pada Disember 2013 kembali ke hospital untuk check, alhamdulillah cyst seakan mengecil.

Dan Januari 2014 scan alhamdulillah syukur cyst dah tak ada, doc berkali2 pusing kiri kanan nak 'cari' dan lega sebab memang betul tak ada. Syukur..

**gambar scan pada Dis & Jan tak ada sebab hospital tak bagi pada saya copy.**

Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee
Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee

Apakah Punca Fibroid Dan Cyst Boleh Terjadi?


Puncanya ialah apabila berlakunya pertumbuhan luar biasa pada sel didalam rahim kadang-kadang di dalam ovari biasanya disebabkan ketidak seimbangan hormon dalam tubuh wanita. Kerana itulah setiap wanita digalakkan mengamalkan GLA Complex Shaklee yang kaya dengan GLA atau omega-6 dalam diet bagi menangani masalaj ini.

Jadi, apa lebihnya GLA Complex dari Shaklee?

Kelebihan GLA Complex Shaklee Untuk Fibroid Dan Cyst

GLA Complex Shaklee berasal dari bunga borage flower yang kandungan GLA lebih tinggi dari Evening Primerose (EPO).

Shaklee bukan sahaja menghasilkan GLA semata-mata, malah ia juga menghasilkan gabungan dengan vitamin-E kerana antara kepentingan tubuh wanita ialah antioksidan melawan radikal bebas. Jadi lengkapi diet harian anda untuk hormon teratur, kulit yang cantik dan jauhi penyakit ditakuti wanita ini iaitu cancer, fibroid dan lain-lain.

Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee
Cyst Hilang Dengan GLA Complex Shaklee


Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan atau persoalan, hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan