[TIPS CANTIK] Untuk wajah kekal muda dan cerah berseri

1. Bersihkan muka dengan sebaiknya

Terutamanya yang tak boleh keluar rumah tanpa mekap. Sebelum membeli mekap, anda sepatutnya membeli pembersih muka dan pembersih muka terlebih dahulu. Untuk hasil terbaik, cuba amalkan kaedah double cleanse seperti yang menjadi rahsia kecantikan wanita Korea. Kami syorkan bersihkan wajah dengan menggunakan cleansing oil terlebih dahulu. Langkah kedua , cuci lagi sekali menggunakan pencuci muka berbusa. Barulah muka anda akan bersih sepenuhnya.

2. Jangan skip menggunakan penyegar wajah/ toner

Tidak seperti rejim membersih dan melembap, ramai wanita memandang enteng akan kepentingan rejim menyapu toner pada wajah. Toner atau penyegar wajah akan membantu penyerapan krim , esen, serum dan sebagainya ke dalam kulit dengan lebih efektif. Pilih jenis yang bebas alkohol.

3. Jangan abaikan kecantikan dan kesihatan kulit selain muka

Kulit merupakan organ manusia yang paling besar. Namun kebanyakan wanita hanya sibuk membelai dann menjaga kulit wajah tetapi bahagian lain seperti leher, badan , tangan , kaki dan sebagainya diabaikan (teringat pulak iklan losyen D’Herb; eii muka je putih, tangan hitam). Jadi mula amalkan rejim pemakaian losyen badan sekurang-kurangnya.

4. Obses untuk dapatkan kulit cerah

Sudah menjadi satu stigma yang ‘dipaku’ dalam masyarakat kita yang sering menganggap kulit cerah dan putih melepak sebagai ukuran kecantikan wanita. Jadi tidak hairanlah ramai wanita yang sanggup mencuba pelbagai produk demi mendapatkan kulit yang putih. Memang ada kebenarannya tetapi, mereka juga terlupa yang banyak lagi masalah kulit yang perlu diatasi. Apa gunanya mempunyai tona kulit seputih salju kalau muka dipenuhi jerawat . Fokus dan kenalpasti dulu keperluan dan masalah kulit anda yang perlu diberi perhatian.

Cara Umi untuk dapatkan kulit yang kekal muda dan cerah berseri tanpa masalah jerawat adalah dengan penggunaan rangkaian pencuci muka, toner, krim pelembap dan krim mata Enfuselle Normal to Dry Skin.

Sebabnya kulit muka Umi ni sangat sensitif, kering dan selalu gatal-gatal bila adanya habuk atau salah makan.

Enfuselle untuk masalah kulit kering, sensifit saya

Yang paling best, bukan setakat masalah gatal-gatal, sensitif, kulit kering setel tapi whitehead blackhead pun takda! Bahasa mudahnya, takda dah jegarat putih, jeragat hitam kat atas batang hidung! Memang sungguh tak sangka!

Untuk dalaman, Umi ambil Alfalfa Complex + Vita-C 500mg untuk anti alergik, anti alahan dan vitamin C untuk merangsang pembentukan kolagen. Lagipun Umi dah berumur 30 tahun, collagen dalam badan akan berkurangan paling banyak pada umur 35 tahun. Semasa kita berumur 20 tahun pun, collagen dalam badan dah berkurang tau!

Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda.

 ======================
BAGAIMANA NAK ORDER ?
 ======================

Hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan