SEGMEN PETUA KETUMBIT ohhhh KETUMBIT


PETUA UNTUK KETUMBIT

Ketumbit ni ada 2 jenis. Yang pertama akibat jangkitan kuman pada pangkal bulu mata. Jenis kedua ialah keradangan disebabkan penyumbatan pada kelenjar yang menghasilkan minyak untuk menentukan bulu mata kalis air atau kalazion.

Apakah rawatan bagi ketumbit?
Rawatan utama untuk ketumbit ialah penggunaan antibiotik setempat yang harus diletakkan ke dalam mata bagi merawat jangkitan kuman dan pembedahan kecil.

Apakah rawatan pada peringkat awal bagi kalazion?
Ia dapat dirawat dengan meletak antibiotik dan diikuti dengan menuam mata dengan kain yang direndam dalam air suam untuk mengatasi penyumbatan pada kelenjar di kelopak mata. Ini harus dilakukan sebanyak 3 kali selama seminggu.

Petua saya semestinyalah dengan produk Shaklee. Sebab saya pun pengguna Shaklee kan. Hehehehe

Masa sedang sakit ketumbit ni, saya up kan pengambilan Vitamin C, penggalak sistem imun Nutriferon dan saya sapu-sapu kawasan sakit tu dengan pembersih semulajadi yang diperbuat daripada kelapa & jagung iaitu Basic H yang telah dicairkan.


Itulah cara saya menangani masalah ketumbit saya dan juga keluarga saya

http://eemoticons.net

Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

3 ulasan:

  1. Tq sudi join.
    Wah SHAKLEE pun ada range utk Ketumbit ye.
    Tq for sharing info ye

    http://fuzamusa.blogspot.com/2014/09/segmen-petua-ketumbit-ohhhh-ketumbit.html

    BalasPadam
  2. Our assignment writing service will make a 100 percent uniquely composed task that will assist you Buy ‎Custom College Essays Online with being awesome. We work with an expert group of uk based journalists who, adhering to your necessities and directions, will foster a model response which is faultlessly organized, all around obtained and written in amazing english.

    BalasPadam
  3. I hope you'll keep adding to the website's material because I thought your piece was really interesting. Thank you for sharing this article about it. The professional assignment writer service is a very affordable alternative for getting help with our projects, especially given that their authors are quite experienced and do our work on time. Call them right away.

    BalasPadam