5 tips untuk mata mu cantik!


Mata sering terdedah kepada udara yang tercemar, bakteria, udara kering, angin, alat solek dan pelbagai faktor lain. Faktor-faktor ini boleh menyebabkan mata anda berisiko untuk mendapat:
  • Jangkitan
  • Alahan
  • Kecederaan
  • Kelesuan mata
Oleh itu, penting untuk anda mengetahui tips penjagaan mata yang betul:-

1. Tanggalkan sisa mekap pembayang mata, maskara dan celak sebersihnya sebelum tidur. Sisa solekan yang masih melekapi kulit akan membuatkan mata kelihatan sembab dan letih keesokannya.

2. Tekapkan ais yang dibalut kain pada sekitar mata selepas bangun tidur atau sebelum mula bersolek. Ini untuk melancarkan peredaran darah pada sekitar bawah mata agar nampak lebih segar sambil menyingkirkan tekanan osmosis berlebihan pada mata.

3. Elakkan memupuk mekap atau krim mata dengan gerakan keras. Elakkan juga sapuan berlawanan arah yang kuat dan kerap. Usap selembutnya.

4. Selalulah memakai cermin mata apabila hari panas terik. Kulit pada bawah mata amat nipis dan kapilari di bawah dermis mudah terjejas akibat stres dan rejaman sinar UV matahari.

5. Apa jua caranya, berbaliklah pada pelembap! Kulit yang kering mengundang banyak masalah terutamanya pada bahagian mata. Majalah Intrend

Suplemen khusus untuk mata adalah CarotoMax!

Karotenoid berfungsi untuk melindungi mata daripada cahaya UV yang merosakkan. Bertindak sebagai penapis untuk menghadang cahaya biru yang berbahaya dan juga sebagai antioksidan, kedua-dua Lutein dan Zeaxanthin membantu mengurangkan risiko kemerosotan makular berkaitan umur (AMD) dan katarak yang menjadi penyebab utama kebutaan global

Ianya juga bertindak sebagai antioksidan untuk melindungi kanta, retina dan makular daripada dirosakkan oleh radikal bebas akibat pendedahan kepada sinaran cahaya matahari, skrin komputer dan bentuk cahaya berbahaya







Apa yang HOT mengenai CarotoMax?

CAROTOMAX adalah vitamin MATA!!

- RABUN berkurangan
- Mata dah TAK LETIH lepas seharian kerja depan KOMPUTER
- Hilang PENING KEPALA
- RABUN MALAM berkurangan lepas sebotol CAROTOMAX
- POWER cermin mata TURUN





CaratoMax Shaklee mengandungi 6 variasi karotena, diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat anti-oksidant seperti rumpai laut, tomato, biji anggur, brokoli, marigold, epal, kentang, minyak sawit dan lain-lain.


Testimoni penggunaan CarotoMax yang dah tak perlukan lens ;)











Kandungan Carotomax Shaklee untuk setiap 1 kapsul:

Alpha Carotene : 1.50 mg
Beta Carotene : 3.0 mg / 5000 IU
Lycopene : 5.0 mg
Astaxanthin : 400 mcg
Lutein : 5 mg
Zeaxantin : 200 mcg











======================================
BAGAIMANA NAK ORDER ?
======================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.
 CarotoMax

Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati HARGA ISTIMEWA.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
SMS/Whatsapp: 019-432 0059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan