Peluang dan kaedah untuk memiliki zuriat sendiri


RASA SEDIH KERANA BELUM MEMILIKI ZURIAT ?

Harvard Medical School - Menurut satu kajian yg dijalankan, tahap kesuburan boleh dinaikkan dengan pengambilan Multivitamin & Multimineral. Jadi mari kita lihat satu persatu bagaimana cadangan Set Kesuburan Shaklee ini membantu dalam kesuburan untuk mendapatkan cahaya mata.

Cadangan kesuburan untuk wanita mengandungi multivitamin Vitalea, B-Complex, Vita-C, dan GLA Complex. Manakala untuk lelaki mengandungi multivitmain Vitalea, B-Complex, Vita-C dan Zinc Complex.


1. Multivitamin dan Multimineral (Vita Lea) membekalkan kesemua nutrien yang diperlukan oleh tubuh. Pendekata ia memenuhi ruang2 kosong dalam tubuh kita di mana mungkin kita tak cukup vitamin/mineral dari diet kita. Jadi bila badan dah cukup nutrien, pasti ia dapat berfungsi dengan lebih cekap.

2. Vitamin B Complex penting terutama untuk mereka yang merancang untuk hamil kerana ia mengandungi asid folik yang diperlukan di awal kehamilan bagi mengelakkan bayi mengalami spina bifida.

3. Vitamin C pula untuk pembinaan dan pemulihan sel.








Vitamin/produk yang memainkan peranan dalam kesuburan ini adalah GLA Complex untuk wanita dan Zinc Complex untuk suami dalam usaha untuk mendapatkan zuriat.


Bagaimana kedua-dua vitamin ini berfungsi?

GLA Complex membantu tubuh menghasilkan ‘cecair kesuburan’ yang antara kebaikannya ialah memberi ‘ruang’ untuk sperma terus hidup dalam tiub falipio sehingga 5 hari. Zinc pula membantu menguatkan sperma.

Bulan ni promo GLA Complex. Ramai sungguh yang mencuba GLA Complex Shaklee.
Macam goreng pisang panas. Stock Terhangat di pasaran. Sangat glamer dikalangan mereka yang sedang mencuba mendapatkan zuriat. Memang sudah tidak terkira bilangan yang berjaya hamil dengan mengamalkan GLA Complex ini. Ada yang hanya mengambil GLA Compleks, ada juga yang mengambil set kesuburan bersama-sama dengan suami. Untuk suami sudah tentu zink dan Vitamin E sangat membantu.

Bagaimana GLA Complex boleh Bantu Kehamilan?

GLA Complex atau lebih dikenali dengan nama sainsnya adalah Gamma Linolenic acid. Pada satu ketika dahulu di Eropah ianya dikenali sebagai "Raja Segala Penyakit". Ia diguna secara tradisional untuk mengatasi bengkak, lebam, benjol. Kerana ia juga dikenali berkesan sebagai "antiinflammatory" atau agen anti radang. Itu kisah anti radang tiada kena mengena dengan kesuburan.

Dari segi kesuburan ia membantu mengimbangkan ketidakstabilan hormon. Ada sesetengah mereka yang belum berjaya menimang cahayamata adalah kerana hormon yang tidak stabil. Bila hormon tidak stabil maka akan sukarlah mereka mengira hari subur kerana period yang datang tidak menentu. Dengan meyeimbangkan balik hormon mereka harapan untuk mendapatkan cahayamata semakin cerah.
Ia juga bantu meningkatkan lendir servik yang berkualiti untuk kesuburan.

Gabungan nutrien di atas memberikan ada harapan untuk menimang cahaya mata.. Jangan lupa berdoa pada Tuhan agar dikurniakan anak. Yang penting, harus jangan berhenti berusaha & berharap pada-Nya.


=========================================
BAGAIMANA NAK ORDER KESUBURAN SHAKLEE?
=========================================
Bagi pengguna kad direct debit atau kredit kad, boleh klik button di bawah untuk buat pesanan.


Peringatan: Hubungi saya terlebih dahulu sebelum buat pembelian jika ingin nikmati discount 20-30% dengan register ahli Shaklee.

Bagi yg tidak memliki debit kad tersebut, boleh hubungi saya di 
PShaklee Independent Distributor
Shaklee ID - 869539
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan