Nutrien untuk prestasi lelaki


Jika anda lelaki, anda juga memerlukan zat nutrient tertentu untuk kesuburan dan kesihatan yang berpanjangan. Antara 5 zat makanan penting untuk si lelaki adalah

1. Zat Besi

Zat besi adalah merupakan salah satu mineral yang diperlukan oleh tubuh lelaki untuk meningkatkan pengeluaran hormon testosteron dan menambah jumlah sperma. Selain itu zat besi juga penting untuk membantu tubuh membekalkan oksigen ke seluruh sel tubuh. Tiram, sumber zat besi dikatakan boleh menaikkan ghairah seks dan merangsang kepuasan seksual kerana kandungan sejenis hormon, iaitu dopamine. Tiram juga mampu mempertahankan sel tubuh dari sebarang kerosakan yang menyebabkan kanser prostat. Pengambilan tiram juga mampu mempertahankan sel tubuh dari sebarang kerosakan yang menyebabkan kanser prostat.

2. Vitamin B3

Vitamin B3 atau Niacin penting untuk melancarkan sistem peredaran darah ke seluruh tubuh dan juga membantu utk hormon seksual. Kekurangan dalam vitamin B3 ini akan menjadikan anda mengalami masalah dengan ghairah seks dan menggangu kemampuan ereksi seorang lelaki, jadi kalau sistem peredaran darah tak bagus maka akan menggangu hidup anda.

3. Vitamin B6

Vitamin B6 adalah kunci nutrisi kepada peningkatan hormon lelaki. Hormon ini adalah penting untuk rangsangan seks lelaki selain mampu menaikkan libido wanita.

4. Vitamin E

Vitamin E membantu dalam penghasilan hormon seks untuk meningkatkan penampilan, mood dan kehendak. Dikatakan Vitamin E ini adalah vitamin khusus untuk seks. Vitamin E membantu dalam penghasilan hormon seks seseorang yang membolehkan seseorang itu meningkatkan penampilan, mood dan kehendak beliau. Selain itu, vitamin E ini juga merupakan antioksida yang boleh melambatkan proses penuaan dan mengelakkan penyakit. Vitamin E penting untuk memulihkan prestasi seks selain merangsang hormon seks, menguatkan tenaga batin dan menambah stamina.

5. Vitamin C

Peranan vitamin C beserta beta kerotina yang terkandung dalam bahan bahan tersebut adalah antioksidan yang baik untuk melindungi kulit daripada sinaran matahari yang merosakkan.


Multivitamin Vitalea (dengan Zat Besi) 120biji untuk 2bulan RM 88
B-Complex (sumber 8 jenis vitamin B) 120biji untuk 4bulan RM 53
Vita-E Complex 120biji untuk 4bulan RM 149
Vita-C 500mg 180biji untuk 6bulan RM 92.50

Daftar ahli Shaklee hari ini dengan hanya RM 65.00 (excluding postage RM 10) untuk lebih penjimatan pembelian dengan harga ahli seumur hidup.

Tunggu apa lagi? Dapatkan produk ini dengan menghubungi saya :

  Umi Nazrah
Pengedar Shaklee Malaysia
Shaklee Independent Distributor
COD di daerah Sik/daerah Baling/Kedah
Shaklee ID: 869539
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-432 0059
www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

2 ulasan:

  1. terbaiklah..saya pon dah lama amalkan shaklee..

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah. syukur. semoga yang lainnya juga turut mendapat manfaatnya :)

      Padam