Vivix untuk masalah kolesterol, darah tinggi, masalah tiroid.






Pernahkah anda berasa ingin tahu bagaimana produk semulajadi boleh membantu di dalam pelbagai masalah kepada seorang individu yang mempunyai masalah kolesterol, tekanan darah tinggi dan masalah tiroid?

Antoinette yang berusia 68 tahun ada kisahnya. Apabila Antoinette mula mengambil Vivix, Vitalizer dan Cinch Shake setiap hari kira-kira 4-5 tahun lepas, dia sedang mempunyai masalah lebihan berat badan (akibat hypothryroidism) serta mengambil ubat untuk tiroid, tekanan darah tinggi dan kolesterol. Antoinette telah mengambil ubat untuk ketiga-tiga masalah ini selama 10-12 tahun dan walaupun mengambil ubat, tekanan darahnya masih juga tinggi.

Walaubagaimanapun apabila dia mencuba Vivix, Vitalizer dan Cinch Shake, Antoinette mula merasakan perubahan tenaga yang sangat tinggi. Memahami betapa bermanfaatnya Vivix dan Vitalizer terhadap keseluruhan kesihatan tubuh badannya, dia sangat berpuas hati dengan energy booster tersebut dan mendapati kedua-dua produk tersebut melakukan apa yang mereka harus lakukan, tanpa mengharapkan perubahan kesihatan yang drastik atau terlalu ketara.




Jadi Antoinette sudah boleh mengatakan 'SELAMAT TINGGAL UBAT-UBATAN UNTUK KOLESTEROL, TEKANAN DARAH TINGGI DAN TIROID!

1 tahun 6 bulan kemudian, berat badan Antoinette mula menurun tanpa dia lakukan perubahan yang ketara dalam senaman atau diet! Antoinette sudah boleh berhenti mengambil ubat darah tinggi, kolesterol dan tiroid. Kini setelah 2-3 tahun sejak Antoinette mengamalkan supplemen Shaklee, dia masih melakukan aktiviti harian dengan baik dan dia sangat tak berharap untuk kembali mengambil UBAT!

Berikan tubuh badan anda nutrisi yang ia perlukan (yang mana kita tak boleh dapatkan daripada diet makanan semata-mata) dan tubuh badan apabila semakin kuat dan sihat, akan membuatkan tubuh pulih dengan sendiri pada apa jua kelajuan dan keadaan yang ianya merasakan yang terbaik!

Contoh terbaik adalah Antoinette!

dikongsikan oleh Patty B di Colorado Springs, CO

Sedikit perkongsian untuk anda, doa untuk merawat tekanan darah tinggi dan masalah kolesterol tinggi.

1. Surah al-Fatihah.
2. Surah al-Hasyr ayat 21 hingga 24.
3. dan baca doa di bawah ini.


Call / SMS / WA : 019-4320059
Email : umi.nazrah@gmail.com
Fb : http://www.facebook.com/nazrah
Fb FanPage : http://www.facebook.com/cantiksss

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan