Laman Web Terbaru Untuk Order Barang Shaklee Online Malaysia

Laman Web Terbaru Untuk Order Barang Shaklee Online Malaysia
Laman Web Terbaru Untuk Order Barang Shaklee Online Malaysia
Laman Web Terbaru Untuk Order Barang Shaklee Online Malaysia | Bermula harini, website untuk order barang shaklee secara online bagi pengedar Shaklee dikemaskini.

Laman web terbaru untuk order barang shaklee online ini lebih mudah. Pengalaman atas talian yang lebih mudah, bersih dan imej yang lebih segar. Para pengedar/ahli Shaklee juga boleh berkongsi tentang kebaikan Shaklee kini lebih mudah, hanya di hujung jari.

BACAAN LANJUT : 17 Sebab Kena Join Ahli Shaklee Yang Anda Wajib Tahu

8 ciri utama yang pasti disukai oleh pengedar/ahli Shaklee di dalam laman web terbaru ni ialah

1. Respon mudah alih
Menjalankan perniagaan hanya melalui telefon pintar. Sama ada melalui komputer riba, tablet atau telefon mudah alih, akses shaklee.com.my dan jalankan perniagaan anda bila-bila masa dan di mana-mana sahaja.

2. Belian pantas
Lengkapkan belian anda kurang daripada 2 minit – ya, ia semudah itu!

3. Pusat sumber
Terdapat pelbagai artikel, poster dan video yang boleh didapati dengan begitu mudah, serta format yang sesuai untuk FB, IG, WhatsApp, dan sebagainya!

4. Buku alamat
Simpan lebih daripada 100 alamat dan letakkan Label untuk memudahkan anda mencarinya. Kami bantu anda untuk lebih teratur!
Gabungkan senarai Alamat dan fungsi Senarai Hasrat, secara tidak langsung anda telah membuat Senarai Pesanan anda sendiri.

5. Senarai hasrat / wishlist
Gunakan fungsi Senarai Hasrat untuk mencipta senarai belian produk Shaklee untuk pelanggan, Downline, kaluarga ataupun produk penyelesaian.
Hanya dengan satu klik, anda boleh tambahkan sebarang produk ke troli beli-belah (shopping cart) anda.

6. Carian genealogi / downline
Mencari downline dalam kumpulan anda? Berhubung, membuat susulan, dan berikan sokongan kepada downline anda. Mereka ialah keluarga Shaklee anda.

7. Dashboard
Pantau prestasi ahli/pengedar: Pencapaian pangkat efektif, Bonus, UV point, Mata Konferens, Status Penajaan dan lebih lagi. Dashboard ialah ringkasan bagi prestasi perniagaan anda.

8. Pautan pendaftaran ahli terbaru
Setiap Pengedar Shaklee kini mempunyai URL masing-masing.
Lebih mudah untuk kongsi URL dengan bakal ahli baru Shaklee dan untuk pendaftaran ahli baru.

 Daftar Ahli Shaklee 2020
Laman Web Terbaru Untuk Order Barang Shaklee Online Malaysia
Berkongsi tentang kebaikan
Shaklee kini lebih mudah, hanya di hujung jari dengan begitu banyak untuk dikongsikan. Ahli/pengedar Shaklee boleh memberikan servis yang pantas kepada pelanggan dengan berkongsi bahan rujukan yang telah kami sediakan

Dengan adanya laman web untuk order barang online ni, pengedar/ahli boleh buat pembelian untuk diri sendiri mahu pun order pelanggan walau di mana sahaja dan bila-bila masa yang dimahukan. Iya lah, dihujung jari ja kan.

Jika anda berminat ingin mendapatkan produk Shaklee,
boleh terus hubungi Umi melalui link Whatsapp di bawah
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

10 ulasan:

  1. Ada juga rupanya website Shaklee. Baru tahu.

    BalasPadam
  2. wahhh lagi mudah la nak order lepas ni

    BalasPadam
  3. Senanglah pengguna shaklee lepas ni kalau nak order barang secara online.

    BalasPadam
  4. Senang skit utk pembeli smua

    BalasPadam
  5. wahhh shaklee ada website lah, baru tahu ni. Mudah sikit urusan customer untuk membeli heheheh :p

    BalasPadam
  6. kita pun baru ngorder tadi... mula2 pening juga sekejap nak teroka web baru ni

    BalasPadam
  7. baru ek?nampaknya dah lama x buka website hehehe

    BalasPadam
  8. assalamualaikum... selamat tahun baru 2020... maaf laa baru sempat nak datang jenguk ke blog ni... insya allah sy akan kembali fokus sm mcm sebelum ni.... harap2 tak serik utk terjah blog sy nanti ya...

    BalasPadam
  9. bertambah mudah..

    BalasPadam
  10. memberi kemudahan kepada pengguna..zaman skerang semua di hujng jari jek

    BalasPadam