Ibu Hamil : Makanan Power + Panduan Bernas (6)

Strawberi + lada benggala = LANGKAH PENCEGAHAN KELAHIRAN PRA-MATANG

Dapatkan keperluan vitamin C sekurang-kurangnya 80mg sehari bagi membantu anda mengurangkan risiko kelahiran bayi pra-matang. Ini kerana Vitamin C mampu membantu memberikan kekuatan kepada sel membran tubuh termasuklah pada membran sarung ketuban bayi. Jika lapisan membran ini tidak kuat atau terkoyak, maka kelahiran bayi pra-matang akan berlaku. Vitamin C juga dapat membantu mempertingkatkan kadar serapan zat besi yang sangat penting untuk pembentukan haemoglobin yang membawa oksigen di dalam darah.

Kenapa harus Vitamin C Shaklee? Ianya berupaya memberikan perlindungan berkekalan, jam demi jam dengan menggunakan sistem perlepasan berkekalannya. Vitamin C merupakan bahan antioksida yang berkeupayaan tinggi yang juga turut dikenali sebagai nutrisi yang berupaya melakukan semua perkara. Sustained Release Vita-C mengandungi:

  • Kandungan Vitamin C yang tinggi.
  • Sistem perlepasan berkekalan dalam menyalurkan Vitamin C yang menyamai kandungan satu setengah biji buah oren untuk setiap jam selama lima jam.
  • Formulasi yang membantu mengekalkan pertahanan antioksida secara semulajadi, kekuatan sel, kesihatan mata, gigi, gusi, tulang, otot dan salur darah

Berminat? Sila hubungi saya di fb Umi Nazrah | umi.nazrah@gmail.com | tweet @nazra untuk sebarang pertanyaan atau pesanan. Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan