Ibu Hamil : Makanan Power + Panduan Bernas (4)

Ikan + minyak zaitun + avokado = MERANGSANG OTAK BAYI

Keperluan kalori harian anda perlulah merangkumi kira-kira 25% hingga 30% dari lemak sihat yang sangat penting untuk pertumbuhan otak dan penglihatan bayi. Lemak sihat ini merupakan di antara sumber terpenting dalam formulasi sel bagi fetus. Contoh terbaik bagi 'brain-building fat' ini adalah seperti 'docosahexaenoic acid (DHA) iaitu sejenis asid lemak Omega-3 yang banyak terkandung di dalam ikan berair sejuk. Bagaimanapun, pilihlah ikan berkadar merkuri rendah seperti ikan salmon dan ikan kod.

Sumber DHA yang lain : Minyak kanola dan minyak biji rami, kekacang dan bijian benih serta tauhu.

Omega-3 Omega Guard untuk ibu hamil

Omega Guard Shaklee mengandungi minyak ikan di mana 1 biji Omega Guard membekalkan anda 1000mg omega-3 asid lemak yang mengandungi DHA dan (Eicosapentaenoicacid) EPA. DHA dan EPA dikenali dapat mengurangkan radang, menggalakkan perkembangan otak, sistem saraf dan fungsi mata.





Nak dapatkan produk Shaklee?
Whatsapp kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan