Sakit Tumit dan Pinggang Selepas Bersalin Czer Pembedahan

Sakit Tumit dan Pinggang Selepas Bersalin Czer Pembedahan
Sakit Tumit dan Pinggang Selepas Bersalin Czer Pembedahan

Sakit Tumit dan Pinggang Selepas Bersalin Czer Pembedahan
| Saya mengalami masalah sakit di bahagian pinggang dan sakit tumit kaki selepas bersalin anak kedua. 

 Saya bersalin czer anak kedua dan tidak berpantang dengan sebaiknya. Sakit tumit mencucuk cucuk sehingga sakit untuk memijak lantai pada waktu pagi. Saya juga selalu mengalami sakit pinggang kerana terpaksa menguruskan dua orang anak tanpa suami disisi sewaktu berpantang.

Saya mula bertanya dan mencari apakah solusi yang terbaik untuk membantu masalah yang saya hadapi. Mujurlah adik saya menyesyorkan supaya saya mengambil Ostematrix Shaklee untuk membantu mengatasi masalah saya.

Alhamdulillah perasaan nikmat sangat apabila saya dapat tidur dengan lena dan bangun pagi tanpa rasa sakit tumit dan pinggang lagi. 

Sakit Tumit dan Pinggang Selepas Bersalin Czer Pembedahan boleh mencuba Ostematrix Shaklee.
 
Ostematrix dihasilkan daripada garam mineral. Takda logam berat dari plumbum dan seangkatan dengannya. 
 Pengambilan ostematrix boleh mengurangkan simptom migrain, kolestrol dan kulit yang cantik kerana gabungan bahan termasuklah kalsium menjadikan peredaran darah lebih stabil. Sebotol ostematrix mengandungi 120 tablet. 
Pengambilan 4 biji setiap hari membekalkan 1000mg kalsium kepada anda. 
Selain kalsium, kandungan magnesium, boron, manganese, kuprum dan zink yang terdapat dalam oste sangat baik untuk memelihara kerangka dan sistem otot. 

Kandungan vitamin D dan kalsium yang terkandung dalam Ostematrix sangat bagus untuk mengatasi masalah penyakit ricket. 400 IU vitamin D mampu meningkatkan penyerapan kalsium dan forforus untuk kepadatan tulang dan dan menguatkannya. 

Ostematrix mengandungi kalsium tinggi mengimbangi tekanan darah, memelihara denyutan jantung, penenang saraf, kerana fungsinya yang mengekalkan saiz pembuluh darah yang sihat. Ini sekaligus menggalakkan tidur yang selesa, menstabilkan degupan jantung, mengurangkan perasaan gementar dan stress. Ostematrix adalah kalsium yang mudah diserap oleh badan kerana dibantu oleh magnesium untuk penyerapan lebih baik. 

 Semoga perkongsian Umi ni memberikan manfaat dan kebaikan kepada para membaca untuk masalah sakit tumit dan pinggang wanita selepas bersalin pembedahan.

Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.” 

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan