Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee

Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee
Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee
Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee | Perlancaran produk baru Resv Shaklee dibuat pada program Shaklee Februari 2020 yang lalu di PICC, Putrajaya.

Produk Baru ResV Shaklee

ResV Shaklee ialah Vivix di dalam bentuk kapsul dengan tambahan 3 bahan organik berbanding Vivix. ResV Shaklee tidak perlu disimpan dalam peti ais sejuk seperti mana Vivix. ResV Shaklee berbentuk softgel lebih mudah untuk dibawa ke mana-mana saja travel dengan jangka hayat 24 bulan (2 tahun) pada suhu bilik.

ResV Shaklee ialah formula saintifik untuk menyokong kesihatan umum dan mengekalkan keremajaan serta gaya hidup yang lebih bersemangat.

Kandungan ResV Shaklee

1. Anggur Muscadine
Mengandungi sifat antioksidan dan kepekatan tinggi asid elagik dan elagitanin, sejenis polifenol yang terkenal.

2. Lobak Ungu
Mengandungi polifenol seperti antosianin dan lutein dengan antioksidan yang kuat untuk kesihatan yang baik.

3. Hampas anggur dan Anggur Merah
Mengandung paras polifenol yang tinggi seperti proantocyanidin di mana ia menawarkan kuasa antioksidan yang hebat.

4. Buah delima
Penuh dengan nutrien penting termasuklah elagitanin, asid elagik dan flavonoid.

Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee
Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee

5. Chebulic Myrobalan (Buah Kaduka)
Juga dikenali sebagai 'Raja Ayurveda", ia menawarkan manfaat terapeutik yang luar biasa dan mengandungi polifenol penting seperti asid galik dan asid elagik.

6. Japanese Knotweed
Mengandungi polifenol utama yang dipanggil resveratrol, ditunjukkan mempunyai banyak manfaat kesihatan yang positif.

7. Anggur Hitam
Kaya dengan nutrien dan penuh dengan antioksidan, polifenol dan vitamin C.

Apa itu Polifenol?
Polifenol adalah bahan semulajadi yang didapati dalam buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran. Polifenol memberikan buah-buahan, buah beri dan sayur-sayuran warna yang terang dengan kepelbagaian warna. Polifenol telah dikaji secara meluas dan mendapat reputasi yang baik dalam industri kesihatan.

Manfaat polifenol di dalam ResV Shaklee

1. Membantu mencegah penyakit kardiovaskular
Beberapa kajian menyatakan bahawa polifenol dapat menurunkan tekanan darah dan kolesterol jahat (LDL), serta meningkatkan kolesterol baik (HDL). Ini dapat mencegah pembentukan plak atau sumbatan pada pembuluh darah (aterosklerosis), sehingga risiko terkena penyakit kardiovaskular dapat berkurang.

2. Menurunkan gula darah
Pelbagai penelitian menunjukkan bahawa pengambilan antioksidan memiliki efek yang baik untuk mengurangi risiko terkena diabetes.
Polifenol dapat membantu menurunkan kadar gula darah serta mendorong tubuh untuk menghasilkan insulin dan menggunakan insulin dengan lebih efektif. Kesan ini membuat kadar gula darah boleh menjadi lebih stabil. Kesan ini menjadikan polifenol sebagai salah satu pengambilan yang baik untuk mencegah diabetes melitus.

3. Menurunkan risiko kanser
Polifenol dapat menyekat pembentukan dan perkembangan sel kanser kerana peranannya sebagai penawar kepada radikal bebas dan mengurangkan keradangan di dalam tubuh.

4. Meningkatkan daya ingatan
Polifenol diketahui dapat meningkatkan aliran darah ke otak. Kajian menyatakan bahawa pola makanan yang kaya dengan polifenol dapat mengurangkan risiko penurunan daya ingatan dan penyakit otak yang berkaitan dengan faktor usia, seperti demensia, penyakit Alzheimer, serta penyakit Parkinson.

5. Menjaga kesihatan pencernaan
Polifenol dapat meningkatkan pertumbuhan bakteri baik di dalam usus dan membantu bakteri baik tersebut untuk melawan bakteri berbahaya, seperti E. coli dan Salmonella. Dengan demikian, kesihatan pencernaan dapat dijaga.
Polifenol juga diketahui baik untuk memelihara kesihatan mata, kulit, menjaga fungsi metabolisme tubuh, dan meningkatkan jangka hayat umur.

Perbezaan ResV Shaklee dan Vivix

Melalui kajian yang bertahun-tahun, Shaklee menemui beberapa jenis polifenol yang mempunyai kesan positif pada kesihatan sel. Shaklee telah mencipta campuran yang lebih seimbang dari pelbagai sumber polifenol semulajadi. Selain polifenol dari anggur muscadine, ResV Shaklee kini mengandungi polifenol daripada buah delima, ekstrak anggur merah, chebulic myrobalan, Japanese Knotweed, anggur hitam, lobak ungu dan hampas anggur.

Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee
Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee


Kenapa ResV Shaklee lebih berkuasa 30% daripada Vivix?

Spektrum polifenol di dalam ResV Shaklee telah berubah dari Vivix dan jumlah polifenol jumlah setiap hidangan ResV Shaklee juga telah meningkat. Dalam kajian makmal, formula ResV Shaklee menunjukkan hasil 30% lebih kuat untuk menghalang pembentukan protein AGE berbanding dengan Vivix. Perbezaan potensi seperti yang dikesan oleh ujian AGE kerana perubahan dalam spektrum polifenol dan perbandingan dibuat pada polifenol yang sama.

Promosi Mac 2020 ResV Shaklee

Sempena perlancaran ResV Shaklee, ada promosi pada bulan Mac 2020

Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee
Promosi Mac 2020 Produk Baru Resv Shaklee

Harga pasaran sebotol ResV Shaklee RM 510

Berbeza dengan harga promosi bulan ni

1 botol RM 408
Automatik harga ahli
Free membership pendaftaran membership 100uv

2 botol RM 775.20
Diskaun 5%
Automatik harga ahli
Free membership pendaftaran membership 200uv
Free Postage
Free cashback bonus

Beli 6 dapat 7 botol
RM 2448
Automatik harga ahli dengan pendaftaran membership 100uv
Free membership
Free Postage
Free cashback bonus

Jika anda berminat ingin mendapatkan promosi produk Shaklee ini,
anda boleh terus hubungi Umi melalui Whatsapp.
Sila click gambar di bawah
* Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat.

Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

 Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

6 ulasan:

  1. boleh tahan jugak kan harga dia ni..tapi manfaat banyak

    BalasPadam
  2. Banyak jugak kandungan Resv ni ya. Khasiat pun banyak

    BalasPadam
  3. Berapa bulan satu botol ni?

    BalasPadam
  4. semoga business u maju jaya..

    BalasPadam
  5. hari tu sorang kawan blogger bawak resV ni gi event...dia pun nak share gak pengalaman nanti..

    BalasPadam
  6. mcm best makan ni. hehe

    BalasPadam