Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus

Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus
Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus
Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vitamin C Plus | Semua pengguna Shaklee teruja bulan ni kerana adanya promosi Vita-C yang sangat ditunggu-tunggu.

Promosi Shaklee Julai 2019 Sustained Release Vita-C Plus ni bermula dari 1hb Julai sehingga 31 Julai 2019 dengan pembelian 3 botol Sustained Release Vita-C Plus akan dapat percuma 1 botol Chewable-C Plus.

Penting sangat ke Vitamin C ni?

Sudah tentu lah. Vitamin C ni penting untuk pelbagai fungsi fisiologi seperti pembentukan kolagen – sejenis protein yang memberikan struktur kepada tulang, rawan, otot dan saluran darah. Selain itu, vitamin C juga dikenali sebagai antioksida semula jadi yang membantu melindungi sel daripada kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas.

Tubuh kita tidak dapat menghasilkan atau menyimpan vitamin C serta tidak boleh menggantikan kolagen di dalam badan. Dengan itu, pelbagai jenis tisu dalam badan menjadi rosak dan ini membawa kepada penyakit skurvi (gusi yang bengkak berdarah dan kemerahan, penyembuhan luka lambat serta kehilangan gigi).

Oleh itu, kita perlu sentiasa mengambil vitamin C untuk tubuh melalui pemakanan harian dan suplemen.

Bagaimana produk Vitamin C di dalam Shaklee bermanfaat kepada kita?

Sustained Release Vita-C Plus adalah produk semula jadi yang diperolehi daripada ekstrak jagung yang sesuai untuk mereka yang mempunyai perut sensitif.

Sustained Release Vita-C Plus mempunyai sistem pelepasan berperingkat yang melepaskan 500mg vitamin C dalam masa 5 jam untuk meningkatkan penggunaan vitamin C dan mengurang pembaziran. Ini bersamaan dengan pengambilan satu setengah biji oren setiap jam selama lima jam. Cuba bayangkan....

Sustained Release Vita-C Plus diperkaya dengan 120mg bioflavonoid sitrus yang bertindak secara sinergi dengan vitamin C, untuk meningkatkan lagi keberkesanannya.

Ujian klinikal membuktikan pengambilan vitamin C dalam 2 tablet dalam jarak masa 5 jam mampu kekal dalam plasma darah kita selama 24 jam.

Promosi Shaklee Julai 2019
Beli 3 botol Sustained Release Vita-C Plus
Dapat percuma 1 botol Chewable-C Plus

Berminat untuk dapatkan Vitamin C?
Anda boleh berhubung terus dengan kami


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan