Supermom Perlukan ESP !!


Niat asal ambil ESP as milk booster time menyusu anak first. Yes, memang susu makin hari makin meriah, makin pekat.

Lama-lama baru perasan perubahan kulit yang makin lembap, dah tak mengelupas di kawasan hujung bibir & bawah hidung, stretchmark makin pudar, jerawat belakang badan pun segan nak naik, surprisingly parut-parut lama pun hilang! Kalau luka plak, cepaaat jer baik, tak tinggal parut macam dulu-dulu.

Lagi satu yang best, ibu menyusu kan makan agak kerap. Sebelum saya ambil ESP, setiap jam jugak la saya mengunyah sebab lapar. Tapi lepas minum ESP, paling kurang lepas 3 jam baru rasa lapar. Walaupun orang lain rasa makan 3 jam sekali tu macam makan banyak, tapi semua orang pun tegur body tak naik walaupun saya dah ada anak 2 orang. Hepi tak hepi, berat lepas anak 2 orang sama dengan berat masa sekolah rendah tu! Hehehee

Masa pregnant saya dengan ESP pulak, saya sentiasa bertenaga dari buka mata bangun pagi, sampai lah nak tidur. Saya adalah ibu berkerjaya, surirumah, isteri dan ibu kepada 2 orang anak perempuan kecil (nak masuk 3 orang tak lama lagi). Tak ada orang gaji, semua kerja rumah pun kami suami isteri buat sendiri.

Last skali, "boring" dah orang tegur, "ha, dah 30 tahun? Ingatkn baru habis SPM!"

Kesimpulannya...

SUPERMOM MEMANG PERLUKAN ESP Shaklee

1. ESP boleh membantu para ibu untuk lebih BERTENAGA kerana ESP Shaklee ni rendah indeks glisemik iaitu 39. Makanan yang mengandungi indeks glisemik rendah, glukosnya akan dilepaskan secara sedikit demi sedikit di dalam darah. Seterusnya ia MENGAWAL PARAS GULA dalam darah dan membebaskan TENAGA BERPANJANGAN. Sebab itulah ibu-ibu yang minum ESP ini akan berasa bertenaga dalam masa yang lama.




2. Kandungan ESP Shaklee yang tinggi protein soya semulajadi (non-GMO yang tidak diubah genetik), dengan asid amino lengkap ini membuatkan ESP adalah pilihan bijak ibu yang inginkan KULIT HALUSSS MULUSSS selembut kulit bayi. Majoriti ibu-ibu yang konsisten dengan ESP ni, dah tak perlu make up tebal-tebal. Cukup dengan bedak nipis ja. Sangat sesuai dengan gelaran "supermom"


Anda berminat untuk mencuba? Boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan.






Nak menikmati discount 20-30% harga produk? Semestinya boleh. Dengan register ahli Shaklee. Hanya RM 79.00 pendaftaran sekali untuk seumur hidup
 Daftar Ahli Shaklee
BERITA GEMBIRA

Jika anda mendaftar ahli Shaklee bulan ini dan membeli sebotol Ostematrix, anda akan mendapat multivitamin Vita-Lea yang sudah berusia 100 tahun daripada Shaklee secara PERCUMA !!



Perlukan Rundingan / Ingin memesan Product Shaklee dari sumber SEMULAJADI, Saya perunding bertauliah anda

Pengedar Shaklee Bertauliah
|Shaklee ID - 869539|
umi.nazrah@gmail.com
SMS/Whatsapp: 019-4320059
Instagram : kulit_cantik_sihat_semulajadi
PM kami di

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

0 comments:

Catat Ulasan